حضور بزرگواری درمجلس ؛ نسخه ی شفابخش این روزهای کهگیلویه بزرگ/ حمایت های بی نظیر از خادم عام المنفعه، و صدای پای پیروزی+بخشی از تصاویر
حضور بزرگواری درمجلس ؛ نسخه ی شفابخش این روزهای کهگیلویه بزرگ/ حمایت های بی نظیر از خادم عام المنفعه، و صدای پای پیروزی+بخشی از تصاویر
در شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده قبل از برگزاری انتخابات مردم فهیم چهار شهرستان با حضور پرشور خود در این میدان با فراهم کردن جلسات و همایش ها مردم را نسبت به رای دادن برای دفاع از حقوق خود و آیندگان تشویق و حمایت خود را از گزینه ی مورد نظر اعلام میکنند تا همواره نشان دهند که پشتیبانی نظام بوده و آرمان های انقلاب را رها نخواهند کرد

 ندای امت/در شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده قبل از برگزاری انتخابات مردم فهیم چهار شهرستان با حضور پرشور خود در این میدان با فراهم کردن جلسات و همایش ها مردم را نسبت به رای دادن برای دفاع از حقوق خود و آیندگان تشویق و حمایت خود را از گزینه ی مورد نظر اعلام میکنند تا همواره نشان دهند که پشتیبانی نظام بوده و آرمان های انقلاب را رها نخواهند کرد .

 

اما در این بین استقبال عمومی بی نظیر از گزینه ای که در دو دوره هشتم و نهم وکیل این مردم بوده به وضوح مشخص است .

سیدعلی محمد بزرگواری مرد نام آشنا و مطالبه گر واقعی حقوق عمومی مردم فهیم کهگیلویه بزرگ که به خادم عام المنفعه و خادم صادق معروف است در دوره های دهم و یازدهم از قدرت کناره گیری کرد و دلیلش را در استقبال و جلسات مردمی باز کردن مسیر برای جوانان و نخبگان در آن برهه عنوان کرد .

وی بازگشت مجدد در رقابت انتخاباتی کهگیلویه را نیز چنین بیان کرد ؛ رفتیم تا میدان رقابت برای جوانان باز شود ولی دیدیم کسانی آمدند و کار را برای جوانان سخت تر کردند و هنوز نظری برای کنار رفتن ندارند ؛ باز امروز احساس تکلیف کردم و آمدم تا با کمک مردم فهیم و ارزشمند به این بی توجهی ها به جوانان ، نخبگان و نیروهای شایسته پایان دهیم .

در یکی از مطالب ارسالی توسط مخاطبین این رسانه در یک ماه گذشته سید علی محمد بزرگواری را بهترین گزینه برای خدمت به مناطق محروم عنوان کرد و این ادعا به درستی برای مردم فهیم کهگیلویه بزرگ محرز شده است .

نماینده ی ادوار هشتم و نهم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی که با دست پری از عملکرد وارد میدان رقابت شده مورد استقبال بی نظیر در شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده قرار گرفته است .

سید علی محمد بزرگواری در هشت سال نمایندگی توجه ویژه ای به زیرساخت ها داشته و راه برون رفت از محرومیت و عقب ماندگی را وجود زیرساخت مناسب برای سرمایه گذاری و توسعه صنعت میداند.

وی خود را فرزند عشایر و روستا زاده ای میداند که به خوبی درد محرومین و اقشار مختلف را لمس کرده و شهادت عموم نیز بر اینکه کیسه ای برای اندوختن ندارد و تمام دغدغه اش محرومیت زدایی و برون رفت کهگیلویه از بحران هاست بر این گفتار صحه گذاشته است.

سید علی محمد بزرگواری در سخنان خود بیان کرده است ، تمامی دغدغه ها و بدبختی ها و کمبودها ما بر اساس عدم اجرای عدالت می باشد و دولت و مجلس باید بر دستگاههای اجرایی نظارت نمایند تا قانون بر اساس عدالت مو به مو برای مردم اجرا شود و دولت باید در اجرای قوانین،اجرای پروژه ها و اجرای مسایل اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی ، عمرانی، بهداشتی با عینک عدالت رفتار کند و قوه قضاییه نیز بر اساس عدالت قرآن ،عدالت علی و عدالت اسلام بین تمامی اقشار ملت به عدالت رفتار کند.

وی بیداری عقل سیاسی جامعه را مهم خواند و افزود، باید عقل سیاسی جامعه احیاء شود تا جامعه ما بفهمند باید به چه کسی رای دهند و مردم تغییر وضعیت دهند چرا که عقل سیاسی جامعه ما را به اضمحلال برده اند و نباید بیش از این در خواب غفلت فرو رویم و فریب بخوریم ؛ باید بیدار شویم.

باید این مهم را یاد آور شویم، به دلیل خدمات ارزنده در دوران نمایندگی ، از وی به عنوان نسخه ی شفابخش این روزهای کهگیلویه بزرگ یاد میشود و استقبال پرشور و بی نظیر مردم در چهار شهرستان خبر پیروزی نماینده ی کهنه کار و مطالبه گر را پیش از موعد به عموم مخابره میکند

در ذیل تعدادی از تصاویر استقبال عمومی مردم کهگیلویه بزرگ از نظر مخاطبین محترم میگذرد.