پایان موحد نزدیک است/ به نام جشن انقلاب به کام لیدرهای موحد / همایش خوزستانی ها برای مرگ آبریز / صندلی های خالی در همایش جنب تالار نشانه ی عدم اعتماد مردم به موحد است/چرا مسئولان استان بامدیران متخلف برخورد نمی کنند+تصاویر پلاک خودروها
پایان موحد نزدیک است/ به نام جشن انقلاب به کام لیدرهای موحد / همایش خوزستانی ها برای مرگ آبریز / صندلی های خالی در همایش جنب تالار نشانه ی عدم اعتماد مردم به موحد است/چرا مسئولان استان بامدیران متخلف برخورد نمی کنند+تصاویر پلاک خودروها
چرا استاندار کهگیلویه و بویر احمد و بازرسی استان و معاون سیاسی استاندار چشم ها را بر تخلفات آشکار مدیران دولت بسته اند و‌ محدودیت ها را فقط مختص به کاندیدای دیگر میدانند و نماینده ی فعلی کهگیلویه بزرگ‌ را از این اقدام مستثنی کرده اند

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در کهگیلویه بزرگ حامیان موحد با تبلیغات گسترده برای حضور مردم در جشن انقلاب جمعی را جنب تالاری گرد هم آورده تا به هر طریقی موج مردمی راه اندازی و این شلوغی را به نام حامیان نماینده عنوان کنند.

این هماهنگی طی ده روز گذشته تاکنون توسط لیدر ها ، نیروهای اداری و مسئولان دولت شکل گرفته و در فایل صوتی که در فضای مجازی دست به دست میچرخد ، امورعشایر کهگیلویه طی تماس تلفنی با عشایر آن حوزه این گردهمایی را متعلق به جشن پیروزی انقلاب نامیده و از انان دعوت کرد تا با پوشش چقه و زناره در این همایش حضور بهم رسانند.

در جایی دیگر نیز عنوان شده است نیروهای ادارات دیگر از جمله بهداشت و درمان کهگیلویه چینش صندلی و فراهم کردن مکان را عهده دار شدند .

محمد موحد با حضور شش دوره در مجلس شورای اسلامی ، به دلیل ضعف عملکرد مدت زمان زیادی مورد انتقاد شدید مردم کهگیلویه بزرگ قرار گرفته است و امروز به واسطه ی نیروهای اداری که مدیون رابطه بازی های نماینده برای جایگاه های مدیریتی هستند قصد دارد با راه اندازی کارمندان ادارات و الزام عشایر و مردمی که پرونده هایشان زیر دست مدیرانشان گیر است موج سازی کنند اما از بخت بدشان فایل های صوتی رئیس امور عشایری کهگیلویه این نقشه شوم را برملاکرد ‌.

نکته ای قابل تامل این است ، چرا استاندار کهگیلویه و بویر احمد و بازرسی استان و معاون سیاسی استاندار چشم ها را بر تخلفات آشکار مدیران دولت بسته اند و‌ محدودیت ها را فقط مختص به کاندیدای دیگر میدانند و نماینده ی فعلی کهگیلویه بزرگ‌ را از این اقدام مستثنی کرده اند .

با اقدام ادارات کهگیلویه و دعوت مردم برای جشن پیروزی انقلاب و راه اندازی جمعی برای سخنرانی موحد باعث شد تا غیور مردان عشایر آن مناطق زمان حضور در محل و پی بردن به واقعیت ماجرا محل را ترک کرده و به نوعی با این اقدام نسبت به انقلاب و مدیران دولت انقلابی بدبین شوند .

اگر چه صندلی های خالی و خودروهای خوزستان و حوزه های جنوب واقعیت ها را آشکار کرد و نشان داد که خوزستانی ها آمدند تا تشکری داشته باشند از موحد و اقدامش علیه آبریز و مارون و کلات و بخشی از کارمندان ادارات و خانواده هایشان دورهم جمع شدند ولی جای نگرانی دارد چرا مسئولان استان با مدیران متخلف تاکنون برخوردی نداشته اند.

خوزستانی ها آمدند تا مرگ آبریز را در کنار یاران موحد قطعی کنند‌ولی مردم کهگیلویه بزرگ با هوشیاری به موحد پایان خواهند داد.

تصاویر ذیل صندلی های خالی و پلاک خودروهای غیربومی در همایش امروز جنب تالار پارسیان را نشان میدهد تا مردم فهیم بهتر بدانند .