سرنوشت سود سهام عدالت چه میشود
سرنوشت سود سهام عدالت چه میشود
مشمولان سود سهام عدالت این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند که این مبلغ در نیمه دوم اسفند واریز خواهد شد. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند

ندای امت،مشمولان سود سهام عدالت این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند که این مبلغ در نیمه دوم اسفند واریز خواهد شد. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

بر اساس اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی از آن است که 11 ناشر سود جاری و سنواتی 325 هزار و 136 سهامدار را که شامل یک هزار و 100 میلیارد تومان می شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، 6 شرکت « سرمایه‌ گذاری‌ البرز، داروپخش‌ ، داروسازی‌ شهی دقاضی، سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌، مجتمع‌ صنایع‌ و معادن‌ احیاء ‌سپاهان، قند تربت‌ حیدریه» سود جاری 105 هزار و 901 سهامدار که شامل 762 میلیارد و 473 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.