آتش سوزی مشکوک دفترمحل کارمدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک
آتش سوزی مشکوک دفترمحل کارمدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک
شنیده ها از شهر دیشموک حاکی از آن است که دفتر محل کار مدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک چند شب پیش به دلایل نامعلومی آتش گرفته و یا آتش زدند، که دلیل این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت:

شنیده ها از شهر دیشموک حاکی از آن است که دفتر محل کار مدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک چند شب پیش به دلایل نامعلومی آتش گرفته و یا آتش زدند، که دلیل این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.

براساس این گزارش آموزش و پرورش دیشموک که در ۲سال گذشته تاکنون حاشیه های فراوانی داشته و مشکلات یکی از مدارس آن به رسانه داخلی و خارجی کشیده شد و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بارها به این موضوع اعتراض داشت موجب عزل مدیر سابق شد و نوروزی معاون وی سرپرست این اداره شد.

اما حکایت سرپرستی طولانی مدت و حاشیه ساز نوروزی با اعتراض های فرهنگیان و مردم مواجه شد و علیرغم مخالفت های متعددی که شد، ولی هادی زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش نهایتا نوروزی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش دیشموک معرفی کرد.

ظاهرا حاشیه های این اداره تمامی ندارد و با آتش گرفتن دفتر محل کار مدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک فضای متفاوتی را بوجود آورده است.

بخشدار دیشموک  و سایر مسئولان آموزش و پرورش که اصرار بر عدم رسانه ای کردن این موضوع را دارند می بایست جهت جلوگیری از ایجاد شایعات وسایر مشکلات احتمالی به طور شفاف این موضوع را اطلاع رسانی کنند.

براساس این گزارش دفتر محل کار مدیر جدید آموزش و پرورش دیشموک به علت آتش سوزی اخیر غیرقابل استفاده شده است.

گزارش های تکمیلی در خصوص این آتش سوزی متعاقبا از طریق همین پایگاه خبری اطلاع رسانی می شود.

پایگاه خبری ندای اُمت آمادگی انتشار جوابیه های مسئولان آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان شهرستانی را دارد.