محمودی بخشدار چاروسا:دهیاران با کمترین توقعات بیشترین فعالیت را دارند
محمودی بخشدار چاروسا:دهیاران با کمترین توقعات بیشترین فعالیت را دارند
بخشدار چاروسا شهدا را نماد عظمت و بزرگی دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، نماد عزت و عظمت ملت ایران است و باید قدردان شهدا باشیم
به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت:
بخشدار چاروسا بر ضرورت ارتباط دهیاران با مردم تأکید کرد و گفت: دهیاران مشکلات مردم را به مسؤولان انعکاس دهند.
صبح امروز با حضور بخشدار چاروسا، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی و دهیاران چاروسا به مناسبت روز دهیار گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی غبارروبی و عطرافشانی شد.
حجت‌الاسلام سید مهدی‌افراز در این مراسم با تبریک روز دهیار عنوان کرد: شهدا نماد پایداری و مقاومت هستند که ریشه در بنیاد نهضت حسینی دارند و امنیت و آسایش امروز را مرهون جانفشانی و پایداری شهدا هستیم.
مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا بیان کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان قهرمانان ملی ب‌ بدیل تاریخ کشور، هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.
وی افزود: شهیدان با فداکاری‌های بی‌مثال نام خود را در راه اعتلای  اسلامی، قرآن و سربلندی ملت بزرگ  ایران برای  همیشه در تاریخ ثبت کردند.
افراز با تقدیر از بخشدار چاروسا در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در روز دهیار خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا از دهیاران در برنامه‌های فرهنگی به بهترین نحو استفاده کنیم.
علی محمودی هم در این خصوص با تبریک روز دهیار دهیاران را نماینده دولت در هر روستا دانست و خاطرنشان کرد: دهیاران با کمترین توقعات بیشترین فعالیت را دارند و خدمات ارزنده به روستاهای خود ارائه می‌کنند و امیدواریم با قدم‌هایتان بتوانید راه‌گشای مشکلات مردم در روستاها باشید.
بخشدار چاروسا شهدا را نماد عظمت و بزرگی دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، نماد عزت و عظمت ملت ایران است و باید قدردان شهدا باشیم.
وی افزود: امنیت و آسایش امروز همه ما مرهون خون شهدا است و باید قدردان این امنیت و آسایش باشیم.
بخشدار چاروسا بر ضرورت ارتباط دهیاران با مردم تأکید کرد و  گفت: دهیاران  مشکلات مردم را به مسؤولان انعکاس دهند