نیکبخت :نگاه سردسیری ، گرمسیری را عوض کنیم
نیکبخت :نگاه سردسیری ، گرمسیری را عوض کنیم
جعفر نیکبخت صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: تفکر سردسیری، گرمسیری برای همه ما خوشایند نیست و برای توسعه شهرستان لازم است نگاه را عوض کنیم

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت:

جعفر نیکبخت صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: تفکر سردسیری، گرمسیری برای همه ما خوشایند نیست و برای توسعه شهرستان لازم است نگاه را عوض کنیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دهمین گزینه معرفی شده به استانداری برای تصدی فرمانداری کهگیلویه بودم، گفت: از اوایل هم به آنها که معرف بودند هم به استانداری اعلام کردم که فراجناحی هستم و به قومیت و جناح‌های سیاسی اعتقادی ندارم.

وی، ادامه داد: عرض کردم نماینده دولت هستم و هدفی جز اجرای سیاست‌های دولت نخواهم داشت.

نیکبخت، پیشرفت و توسعه کهگیلویه بدون گرایش به جناح‌های سیاسی و بدون توجه به قومیت‌گرایی را از اهداف خود عنوان کرد و افزود:سال 80 و 81 در دهدشت رئیس بیمارستان بودم و سابقه خدمت در این شهر را دارم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه همه باید در مسیر توسعه شهرستان اقدام کنیم و هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند کار کند، تصریح کرد: پروژه‌های عظیمی در شهرستان از گذشته بوده یا شروع شده که با همکاری و همدلی همه عزیزان کار را به جد شروع خواهم کرد.

وی، تأکید کرد: دنبال حواشی نیستم و به اخبار حاشیه‌ای توجهی ندارم.

نیکبخت گفت: رسانه‌ها هم فضا را مسموم نکنند و اجازه دهند مدیران با همراهی و همدلی خدمت کنند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به واکنش‌های پس از تودیع و معارفه هم گفت: فردا نشست شورای اداری با مدیران شهرستان برگزار می‌شود از آقای پوزش دعوت می‌کنیم و جلسه‌ای در خور شأن برگزار و از زحماتش تشکر خواهد شد.

پوراکپور رییس آموزش پرورش بیان کرد:مصوبات جلسات پیگیری می شود که به مرحله اجرابرسدوخروجی ها اعلام شود.

خبرنگار :عباس آشنایی