بازديد مديرعامل شرکت توزیع برق از ایستگاه درحال ساخت چرام
بازديد مديرعامل شرکت توزیع برق از ایستگاه درحال ساخت چرام
ایستگاه برق در حال ساخت چرام یکی از پروژهای فعال جهت تقویت برق در استان می باشد که الحمدالله پیشرفت فیزیکی خوبی دارد وبه زودی به بهره برداری میرسد

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت، مهندس راهزادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان امروز از پروژه های برق شهرستان چرام بازدید نمود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه وبویر احمد در بازدید از روند اجرای طرح توسعه ساختمان برق این شهرستان از عملکرد خوب مدیریت برق چرام تشکر کرد و در جلسه ای با حضور افسردیر بخشدار مرکزی چرام  ، مهندس شمس معاونت مالی شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان مهندس برزین زاده و تعدادی از پرسنل برق چرام مشکلات برق شهرستان را بررسی نمود و امادگی خود را در جهت رفع انها و توسعه و تقویت برق این شهرستان اعلام نمود.

مهندس داوود راهزادی در ادامه به اتفاق حاضرین در جلسه از روند عمليات اجرايي ايستگاه 132 کیلو ولت برق چرام بازديد كردند، وی با اشاره به پروژه هاي مهم و در حال اجراي برق در شهرستان گفت: ایستگاه برق در حال ساخت چرام یکی از پروژهای فعال جهت تقویت برق در استان می باشد که الحمدالله پیشرفت فیزیکی خوبی دارد وبه زودی به بهره برداری میرسد.

وي هدف از اجراي اين پروژه را اصلاح ولتاژ شبكه های برق شهرستان چرام به منظور پايداري شبكه و همچنين كاهش بار پست هاي انتقال برق مجاور از جمله پست برق دهدشت اعلام كردند.

وی همچنین در خصوص رفع مشکلات و معارضات جهت احداث فیدرهای خروجی ایستگاه پیشنهادات و راهکارهای لازم را ارئه نمود.

مديرعامل شركت برق در ادامه سفر از عمليات اجرايي احداث خط دو مداره 3 كيلومتری تنگ پیرزال -سرفاریاب به عنوان يكي از طرح هاي مهم و در دست اجراي برق با همکاری شرکت پالایش گاز بازدید كردند و افزود:پيشرفت فيزيكي اين طرح با توجه به تمام مشکلات حدود 95 درصد بوده است.

این مسئول هدف ازاجراي اين پروژه را تامین برقی پایدار و مطمئن برای ایستگاه تقویت فشار گاز شهید آتش پنجه تنگ پیرزال و شهر سرفاریاب ذكر كرد.

مهندس راهزادی ؛در ادامه با اظهار رضايت از روند اجراي این دو پروژه گفت ؛ با اتمام عملیات اجرای انها در اینده نزدیک، برق دو شهرستان چرام و کهگیلویه تقویت و پایدار خواهند شد.

مديرعامل شرکت برق در پایان ضمن قدرداني و تشكر از مدير عامل و مسوولين برق منطقه ای خوزستان ، فرماندار شهرستان چرام ،بخشدار مرکزی شهر چرام ،مدیریت توزیع برق چرام ،مدیر انتقال نیروی استان ، شركت ها و مشاوران اين پروژه ها كه در سخت ترين شرايط در جهت تکمیل این دو پروژها تلاش مي كنند،و همچنین نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب اقای سردار هاشمی، اظهار اميدواري كرد با همکاری و همراهی همه عزیزان مراحل بعدي و طرح تکمیل ایستگاه مذکور و بقیه پروژهای برق در این شهرستان طبق برنامه اجرا میگردد.