فرماندار چرام: فرقی میان رسانه ها و خبرنگاران نگذاشته و نمی گذاریم
فرماندار چرام: فرقی میان رسانه ها و خبرنگاران نگذاشته و نمی گذاریم
قلمی که در راستای توسعه شهرستان و حل مشکلات باشد را با تمام وجود می پذیریم

انتقادات نباید بوی تخریب یا غرض شخصی بگیرند/تاکنون موردی مبنی بر عدم ورود رسانه ها درجلسات مشاهده نشده است

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت ازچرام؛فرماندار چرام با اشاره به اینکه مطلب قلم گزینشی را قبول نداریم،عنوان کرد:هیچ فرقی میان رسانه ها و خبرنگاران نگذاشته و نمی گذاریم.

هادی فتاحی اصل افزود:قلمی که در راستای توسعه شهرستان و حل مشکلات باشد را با تمام وجود می پذیریم.

این مسئول با اشاره به نقدهای رسانه ها عنوان کرد:انتقادات نباید بوی تخریب یا غرض شخصی بگیرند و از طرفی قلم بدستان نیز باید عرف و جامعه را مدنظر داشته باشند.

فتاحی اصل گفت:خبرنگاران آزاد هستند که در جلسات شرکت کنند و تاکنون موردی مبنی بر عدم ورود رسانه ها درجلسات مشاهده نشده است.

استفاده گزینشی و ایجاد مانع برای رسانه برای یک کشور وجامعه به مراتب زیان آورتر است/از همه گرایش ها باید استفاده شود

بخشدار مرکزی چرام نیز گفت:در جهان امروز وسایل ارتباط جمعی با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی درراه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی را به عهده گرفته اند به طوری که بسیاری از دانشمندان عصر کنونی را “عصر ارتباطات”نامیده اند.

الیاس افسردیر افزود:لذا باید با استفاده از همه گرایش هاو سلایق مختلف رسانه ای در جهت انتقال داشته های علمی-اقتصادی و فرهنگی استفاده شود.

وی در ادامه عنوان کرد:استفاده گزینشی و ایجاد مانع برای رسانه برای یک کشور وجامعه به مراتب زیان آورتر است تا اینکه حضور همه اهل قلم را با سعه صدر پذیرا باشیم.

بخشدار مرکزی چرام اظهار کرد:البته رسانه باید منصفانه قلم فرسایی نماید،حب و بغض را کنار بگذارد وصحبتهای خیر را منتشر کند و جانبدارانه عمل نکند.

وی افزود:رسانه باید در اعتمادسازی،انعکاس واقعیت ها ،نقد سازنده و پیش بینی بحران ها مبدع ایده های جدید در حیطه های گوناگون باشد.