مدیریت در چرام فرسایشی شده/تغییرات مدیریتی شهرستان چرام در راه است
مدیریت در چرام فرسایشی شده/تغییرات مدیریتی شهرستان چرام در راه است
پاداش معاون فرماندار در جلسه بررسی شئونات فرهنگی شهرستان چرام با اشاره به عدم حضور مدیران در جلسات فرهنگی بیان کرد:عدم حضور مدیران در چنین جلساتی به علت فرسایشی شدن عمر مدیریتی آنها و عدم پای کار بودن آنها در برنامه های شهرستان چرام ملموس است

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت:

پاداش معاون فرماندار
در جلسه بررسی شئونات فرهنگی شهرستان چرام با اشاره به عدم حضور مدیران در جلسات فرهنگی بیان کرد:عدم حضور مدیران در چنین جلساتی به علت فرسایشی شدن عمر مدیریتی آنها و عدم پای کار بودن آنها در برنامه های شهرستان چرام ملموس است.

وی افزود:4سال زمان کافی برای عمر مدیریتی یک مدیر در دستگاه و سازمان می باشد.

معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه دوستانی که خواستند ما نباشیم الان هم نسبت به دولت و حمایت از آن بی توجه هستند و هم به جلسات بی توجه هستند.
معاون فرماندار چرام از تغییرات مدیریتی در شهرستان چرام خبرداد و تصریح کرد:آقای فتاحی فرماندار محترم شهرستان به زودی تیم مدیریتی را انتخاب می کند و قطعا تحول خوبی در جلسات رخ خواهد داد.
وی افزود:کسی که در جمهوری اسلامی مدیر شد اول می بایست از جیب خود هزینه کند و انتظار داریم مدیران پای کار باشند و در برگزاری جلسات اعیاد و جشن ها که نقش مهمی شادی مردم دارند کمک نمایند.
پاداش گفت:مردم نیاز به شادی و آرامش دارند و در چنین شرایطی مدیران دولتی باید بیشتر از همه کمک کنند نه اینکه خود به آن دامن بزنند یا بی توجه باشند.
به گزارش ندای امت در این نشست که در دفتر امام جمعه چرام و با حضور برخی از مدیران برگزار شددر خصوص برگزاری جشن عید غدیر خم، نماز عید قربان و دعای عرفه و برپایی جشن های ملی و مذهبی بحث و تبادل و نظر شد.