رونمایی جدید از معاون فرمانداری کهگیلویه وبخشداری دیشموک/آیا اصلاحطلب دهدشتی در آموزش وپرورش صاحب کرسی میشود
رونمایی جدید از معاون فرمانداری کهگیلویه وبخشداری دیشموک/آیا اصلاحطلب دهدشتی در آموزش وپرورش صاحب کرسی میشود
استانداری کهگیلویه و بویر احمد با ارسال  نامه رسمی پایان ماموریت  معاون جوان و اصلاح طلب فرمانداری کهگیلویه را اعلان نموده است

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت؛ استانداری کهگیلویه و بویر احمد با ارسال  نامه رسمی پایان ماموریت  معاون جوان و اصلاح طلب فرمانداری کهگیلویه را اعلان نموده است.

اسلام خسروی معاون فرماندار کهگیلویه در گفتگویی با تایید این خبر گفت :ضمن تقدیر از حسن نظر استانداران سابق و فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار سابق کهگیلویه و همه همکارانم در مجموعه وزارت کشور خاصه فرمانداری کهگیلویه ،  در روزهای آینده از فرمانداری خداحافظی و به محل خدمت خود در آموزش وپرورش باز می گردم.

گفته می شود ابراهیم خنجری ازکارکنان فرمانداری کهگیلویه ازگزینه های جدی تصدی این سمت است.

بنا به اخبار شنیده شده ، ماموریت بخشدار دیشموک هم در وزارت کشور پایان یافته و  باید به محل کار سابق خود برگردد وگفته می شود گزینه جایگزینی وی ازبیرون از حوزه وزارت کشور می آید.

اسلام خسروی معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه وامیریان بخشدار دیشموک از نیروهای آموزش و پرورشی بودند که به عنوان مامور در وزارت کشور وارد شده بود.

آیا اسلام خسروی جوان اصلاح طلب در آموزش و پرورش صاحب کرسی میشود و دیدگاه استاندار این جوان مردمی ، با تواناییهایش را در مسیر رشد آموزش و رشد پرورش استفاده می کند