انعقاد تفاهم نامه ۱۶ میلیارد ریالی برای توسعه میان تنگان/ طرح های مشارکتی بهترین راهبرد برای مقابله با بحران های مالی در کشور است
انعقاد تفاهم نامه ۱۶ میلیارد ریالی برای توسعه میان تنگان/ طرح های مشارکتی بهترین راهبرد برای مقابله با بحران های مالی در کشور است
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند و جهت توسعه میان تنگان از هیچ تلاشی دریغ نکنند
به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت:

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند و جهت توسعه میان تنگان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

عزیز فیلی در بازدید از روستای میان تنگان بویراحمد و در جمع نیروهای جهادی بسیج دانشجویی استان بر حمایت مسئولان از کارهای عام المنفعه تاکید کرد و گفت: همه مسئولان موظف و متعهد به مشارکت در این امور برای رفع مشکلات مردم در زمینه های مختلف هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاکید استاندار در این زمینه، بیان کرد: همه فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی باید در این راستا همکاری جدی و ویژه ای با سپاه داشته باشند.

فیلی تصریح کرد: باتوجه به اینکه دولت با بحران مالی رو به رو است مشارکت فعال دستگاه های اجرایی در این طرح ها بهترین راهبرد در شتاب بخشی این موارد است.

وی خاطرنشان کرد: در همین خصوص تفاهم نامه بین فرمانداری بویراحمد و سپاه به ارزش ۱۶ میلیارد ریال منعقد شد که سهم تخصیصی این شهرستان به مبلغ هشت میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی مصوب شد.

معاون استاندار تاکید کرد: عزم راسخی برای رفع مشکلات روستای میان تنگان وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلات تنش آبی در این منطقه، عنوان کرد: علی رغم وجود چشمه های پرآب در پایین دست روستا این وضعیت مطلوب نیست و بدون شک بهسازی معابر، تکمیل مسجد نیمه کاره و اجرای کانال های کشاورزی از مطالبات و خواسته های به حق مردم روستا است که باید عملیاتی شوند.

فیلی عنوان کرد: باوجود ظرفیت های مختلف منطقه به ویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری این میزان از محرومیت مطلوب نیست.

وی همچنین در حاشیه بازدید از مدرسه قدیمی روستای میان تنگان خواستار بهسازی و مقاوم سازی این مکان در کمترین زمان ممکن شد