افتتاح پروژه ها در چرام با حضور مهندس فیلی +تصاویر
افتتاح پروژه ها در چرام با حضور مهندس فیلی +تصاویر
امروز با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار چرام و جمعی از مسئولان، با حضور بر گلزار شهدای القچین سفلی و احترام به مقام شامخ شهدا ، پس از آن پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت

 

امروز با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار چرام و جمعی از مسئولان، با حضور بر گلزار شهدای القچین سفلی و احترام به مقام شامخ شهدا ، پس از آن پروژه هایی افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

در آیین افتتاحیه این پروژه هادی فتاحی اصل ضمن تبریک هفته دولت و با بیان اینکه در این شهرستان بالغ بر ۳۷ پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد،اظهار کرد: بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه های افتتاحی  است.

 

فرماندار چرام،عنوان داشت: ۴ پروژه به نمایندگی از سایر پروژه ها افتتاح خواهد شد که مهمترین آنها طرح گازرسانی به ۱۳ روستا بوده که حدود ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

در ادامه شمس الله دردانه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل چرام طول پروژه را ۸ کیلومتر ذکر کرد و گفت: هزینه این طرح بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

با حضور معاون عمرانی استانداری،معاون علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار چرام و جمعی از مسئولان، مرکز جامع سلامت کره شهبازی افتتاح شد.
نعیمی در این افتتاحیه،اظهار کرد: شهرستان چرام با ۳۸ هزار نفر جمعیت کادر بهداشتی،درمانی ۱۸۰ نفر دارد.

 

معاون علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد،عنوان داشت: از این ۱۸۰ نفر حدود ۱۱ نفر پزشک و ۱۰ نفر ماما بوده و همچنین ثبت سامانه ۴۰۰ هزار نفر در سال گذشته و ۲ هزار نفر در سال جاری همکاران ما در این شهرستان ارائه خدمت کرده اند.

 

وی با اشاره به پروژه مرکز جامع سلامت کره شهبازی و با بیان اینکه مساحت پروژه ۱۲۰۰ متر با زیر بنای ۴۰۷ متر است،ابراز کرد: اعتبار هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۵۲۰ میلیون تومان بوده که از محل طرح تحول سلامت تامین شده است.

 

نعیمی،تصریح کرد:به برکت جمهوری اسلامی و با ایثار مردم خوب چرام و همکاری مسئولان،از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت جاری،۴ پروژه افتتاحی داشتیم.
وی،افزود: بیمارستان چرام نیز از ۱۷ شهریور با تامین اعتبار ادامه پیدا می کند.

 

پس از افتتاح مرکز جامع سلامت شهرک کره شهبازی ساختمان بنیاد شهید افتتاح شد و با سرکشی از خانواده دو شهید در شهرستان و احترام به مقام شهدا مسیر بعد کلنگ زنی گاز رسانی به روستاهای سرفاریاب بود .