خطیب نماز جمعه چرام : تلاش برای اخلال در منطقه توسط تروریست ها
خطیب نماز جمعه چرام : تلاش برای اخلال در منطقه توسط تروریست ها
حجت الاسلام افشار با بیان اینکه تروریست ها تا سالها از درسی که نیروهای اطلاعاتی و نظامی ایران به آنها دادند یاد خواهند کرد افزود: اگر پیش از این ایران به آنها پاسخ نمی داد نشانه ای از ناتوانی نبود بلکه نشان دهنده خویشتن داری جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام افشار با بیان اینکه تروریست ها تا سالها از درسی که نیروهای اطلاعاتی و نظامی ایران به آنها دادند یاد خواهند کرد افزود: اگر پیش از این ایران به آنها پاسخ نمی داد نشانه ای از ناتوانی نبود بلکه نشان دهنده خویشتن داری جمهوری اسلامی است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت ازچرام؛حجت الاسلام افشارامام جمعه چرام در جمع نمازگزاران امروز این شهربااشاره به عبرت های حادثه عاشورا گفت: اگر در جامعه امروزی خواص طرفداران حق یعنی کسانی که میتوانند در صورت لزوم دست از متاع دنیوی بردارند در اکثریت باشند هیچ وقت جامعه اسلامی به سرنوشت جامعه های دوران امام حسین(ع) مبتلا نخواهد شد و مطمئنا تا ابد بیمه است.

 

 

حجت الاسلام افشار درخصوص حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی گروهک دموکرات گفت:بعد از تعرضات پی در پی گروهک تروریستی و ضد انقلاب حزب منحله دموکرات کردستان به مرز های غربی کشور سرانجام صبر ایران به پایان رسید و با حملات موشکی مقر فرماندهی این گروهک تروریستی را در کوی سنجق عراق هدف قرار داد.

 


وی ادامه داد:یکی از آخرین تحرکات تروریستی در روزهای اخیر و در بامداد ۲۰ مردادماه اتفاق افتاد که تروریست ها به قصد بر هم زدن نظم و آرامش مردم ایران و تلاش در مسیر اخلال در امنیت منطقه وارد خاک ایران شدند که با الطاف خداوند و هوشیاری مرزبانان رشید این توطئه خنثی شد اما تجاوزات آنها باز هم ادامه داشت.

 

 


امام جمعه چرام اضافه کرد: گستاخی این تروریستها پس از روی کار آمدن رئیس جمهور کنونی آمریکا و اعلام راهبرد جدید وزارت امور خارجه این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است.

 

 


وی گفت:تسلط ایران بر شرایط میدانی،اشراف اطلاعاتی نسبت به موقعیت فرماندهان تروریستها،استفاده از توان هوایی و موشکی،هماهنگی کامل بین نیروهای زمینی و هوایی،استفاده از پهپاد های دقیق و اشراف اطلاعاتی کامل به خصوص اطلاع از زمان و مکان دقیق نشست های کمیته رهبری حزب دموکرات کردستان به علاوه توان موشکی کشورمان جهان را شگفت زده کرده است.

 

 


حجت الاسلام افشار با بیان اینکه تروریست ها تا سالها از درسی که نیروهای اطلاعاتی و نظامی ایران به آنها دادند یاد خواهند کرد افزود: 
اگر پیش از این ایران به آنها پاسخ نمی داد نشانه ای از ناتوانی نبود بلکه نشان دهنده خویشتن داری جمهوری اسلامی است.