در انتخاب اسامی ، متاسفانه اسم فارسی دارد به یغما می رود/در برخی جلسات اصل صورت جلسه به حاشیه برده می شود
در انتخاب اسامی ، متاسفانه اسم فارسی دارد به یغما می رود/در برخی جلسات اصل صورت جلسه به حاشیه برده می شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در جلسه ای از به حاشیه بردن موضوعات اصلی در برخی جلسات و پاک‌کردن مسئله اصلی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در جلسه ای از به حاشیه بردن موضوعات اصلی در برخی جلسات و پاک‌کردن مسئله اصلی انتقاد کرد.

 

سیدایرج کاظمی‌جو با بیان اینکه متاسفانه در برخی جلسات اصل صورت‌جلسه به حاشیه برده می‌شود افزود: ماها بعضا عادت به پاک‌کردن صورت مسئله داریم و وارد حاشیه‌های بی‌اساس می‌شویم.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ما دنبال حل مشکلات نیستیم اظهارکرد: مثلا در این جلسه آمار طلاق را نگران کننده عنوان می‌کنیم و راهکاری برای خروج از این معضل ارائه داده نمی‌شود.

 

وی اظهار کرد: اگر به صورت کاربردی و عملی بر مشکلات تمرکز و به آن‌ها بپردازیم شاهد این همه معضل در اجتماع نخواهیم بود.

 

کاظمی‌جو بیان کرد: ما باید در هر جلسه پیرامون یکی از وقایع چهارگانه صحبت کنیم.

 

وی از جابجایی فرد فوت‌شده در چاروسا و یاسوج به عنوان یه معضل در این حوزه نام برد و تصریح کرد: چه دلیلی دارد مرده‌ای جایگزین‌مرده‌ای دیگر شود؛ این بد است و نشان از کم‌توجهی متولیان مربوطه‌ را می‌رساند.

 

کاظمی‌جو در پایان گریزی به انتخاب اسامی در حوزه ثبت احوال زد و اضافه کرد: متاسفانه در انتخاب اسامی؛ اسم فارسی دارد به یغما می‌رود.