جعفرگوهرگانی:برنامه های فرهنگی در اولویت باشد/مدیریت صحیح هزینه ها
جعفرگوهرگانی:برنامه های فرهنگی در اولویت باشد/مدیریت صحیح هزینه ها
جعفر گوهرگانی در جلسه شورای فرهنگی استانداری، توجه ویژه به برنامه های فرهنگی را از اولویت ها دانست و گفت: برنامه ریزی، ارائه راهکارهای موثر و نگاه جامع به مقوله فرهنگی از پایه ترین و اساسی ترین نیازها در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،جعفر گوهرگانی در جلسه شورای فرهنگی استانداری، توجه ویژه به برنامه های فرهنگی را از اولویت ها دانست و گفت: برنامه ریزی، ارائه راهکارهای موثر و نگاه جامع به مقوله فرهنگی از پایه ترین و اساسی ترین نیازها در جامعه است.

 

وی، فرهنگ را سنگ بنای سایر فعالیت ها به ویژه توسعه برشمرد و افزود: دستگاه های فرهنگی با اهتمام ویژه و جدیت پیگیر مطالبات فرهنگی باشند.
رئیس شورای فرهنگی استانداری از تشکیل و راه اندازی کمیته های چهارگانه این شورا خبر داد و اظهار داشت: کمیته های عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت و صیانت از حقوق شهروندی از جمله این کمیته هاست.

 

گوهرگانی، برگزاری یادواره شهدای سازمان ها و ادرات تابعه وزارت کشور در استان و همچنین تدوین کتابچه آثار شهدای دولت را از جمله اقدامات در دستور کار این شورا بیان کرد.

 

وی، صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از برخی هزینه های نامتعارف را خواستار شد و تصریح کرد: می توان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مدیریت درست هزینه ها نیز اهتمام داشت.