جوابیه ای به یادداشت شیخی در صدای جنوب/گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم ، آیا تو چنان که می نمایی هستی؟
جوابیه ای به یادداشت شیخی در صدای جنوب/گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم ، آیا تو چنان که می نمایی هستی؟
اینک که به لطف ایزد منان راهی باز شد تا در فضاهای رسانه ای سراسر جنگ و تخریب پرده از چهره ضعف ها و ناملایمات زندگی مردم که ریشه در نا داوری ها و بی مدیریتیها دارد بردارم

ندای اُمّت/با توجه به اینکه قصد مجدد انتشار اخبار در حوزه سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی مشک تشنه نداشتیم اما با انتشار مطالبی از طرف داور این سوگواره در پایگاه خبری صبح زاگرس و صدای جنوب جوابیه ای به مطلب صدای جنوب جهت تنویر افکار عمومی منتشر میشود

 

اینک که به لطف ایزد منان راهی باز شد تا در فضاهای رسانه ای سراسر جنگ و تخریب پرده از چهره ضعف ها و ناملایمات زندگی مردم که ریشه در نا داوری ها و بی مدیریتیها دارد بردارم
خود را سربازی از این دیار میدانم که باید باتمام یاوه گویان و نقاب برچهرگان جریان های سیاسی مقابله کنم تا پاک سرشتانی از جامعه در دام شیطان صفتان نیفتند
آنروز که پا به عرصه خبر گذاشتم میدانستم ثناگویان در دنیایی از خیال های واهی و در پستوهایی با تفکرات انحصار طلبی که به نام جریان اصلاحات و اصولگرا فقط نیروهای ثابت قدم این جریان را به چوب تخریبات سخیف خود و همفکران خود که پشت پرده هایی از ذهن های سوخته مخفی شده اند بسته اند برخود لازم دانستم تا ن والقلم ما یسطرون را سر لوحه قرار دهم و بشکنم قلم هایی را که امر به منکر و نهی از معروف میدهند

جناب داور یک شبه

دم از پاسداشت اخلاق و ارزش های انسانی  و دعوت به رعایت اخلاق می زنی اما جهت اطلاع جنابعالی و مخاطبین عزیز، مگر فراموش کرده ای که همین چند وقت اخیر چه هجمه ها و توهین هایی بر علیه بزرگان و چهره های اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ و استان راه انداختی و انتشار آن در سایت ها را همگان دیدند .

آیا مطالب شما و خطاب قرار دادن چهره ها و مسئولان دولت را به نام دیوانه، اخلاقی و انسانی بود؟

در اینکه مدعی هستید شعر می گویید خیلی ها در شهر فرهنگ پرور و ادب خیز چرام ذوق هنری و ادبی و شعر دارند اما هیچگاه توهم ندارند

جنابعالی تحصیلکرده کدام دانشگاه و رشته های ادبیات هستید و چند دفتر و کتاب شعر نوشتید یا زیر چاپ برده اید؟

به عنوان کسی که ادعا می کنید عضو اصلی انجمن شعر هستید و 15سال است که شعر عاشورایی می سرایید تاکنون چند کارگاه آموزشی شعر و شناخت حوزه های مختلف شعری برای جوانان و علاقه مندان شعر چرام برگزار کردید؟

ادعا دارید پارسال یکی از داوران سوگواره مشک تشنه در چرام بودید آیا اطلاع دارید که سوگواره پارسال در طراز بسیار پایینی برگزار شد و در حد شعر منطقه ای نبوده است و پارسال بر اساس چه مقیاس و معیاری انتخاب شدید آیا دست های پشت پرده و سفارشات خاص بوده است؟ یا براساس تألیفات متعدد و تحصیلات تخصصی و تدریس شعر و اوزان مختلف شعری بوده است.

گفتید که سایت بی مجوز ،جهت اطلاع برای گرفتن مجوز یک سایت در سامانه کشوری مراحل ثبت نام و گرفتن مجوز ها در حال اقدام هست و مجوز را یک شبه نمی دهند و روند خاص خودش را دارد ، اینطور نیست که یک شبه بخواهیم داور یک سوگواره کشوری شویم

برای برانگیخته کردن احساسات مخاطب خود را فدایی و نوکر امام حسین (ع) میگویی ، آیا جنگ امام حسین برای آزادی نبوده و آزادی از اهداف امام شهید ما نبوده است ،پس شما مدافع کدام آزادی هستی ، آزادی حسینی یا آزادی غربی.

در مطلب خود سخن از ورود بدون اجازه اینجانب به حریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رانده ای که باید بگویم دروغی بیش نیست و رئیس انجمن خبرنگاران و دوتن از خبرنگاران پایگاههای به قول خودت مجوز و بی مجوز که در مجموعه ما وجود ندارد اطلاع کامل دارند که همراه با رئیس ارشاد اسلامی چرام در مرکز شهر تا آن اداره پیاده روی کردیم و در جمع شما قرار گرفتیم و آزادی که گفته شده، باید در ها بر داوری شما باز باشد

بیان کردید رعایت ادب و اخلاق در مرقومه ها ؛ ما هم معتقد به این اصل هستیم اما ، خود شما که در یک مجموعه قضایی هستید به یادداشت ها و مقاله های خود دوباره نگاهی بیندازید آیا رعایت اخلاق و قانون در آنها لحاظ شده است

اینکه با سواستفاده از جایگاه شغلی و در پی یک نقد رسانه خبرنگار را تهدید جانی کنی، در کجای قوانین نظام جمهوری اسلامی آمده است و آیا این نوع رفتار جنابعالی که تهدید به ساقط شدن از هستی می کنی تحت تاثیر همان احساساتی که متن هایت را نوشته ای نبوده است .

خودبزرگ بین ها چرا خودشیفته می شوند

خودبزرگ‌بینی یا خودشیفتگی نوعی اختلال است که با احساس عمیق اهمیت به خود و تصور بی‌نظیر بودن مشخص می‌شود. خودبزرگ‌بین‌ها خودشان را آدم‌های خاصی می‌پندارند و انتظار دارند به‌طور خاصی با آنها رفتار شود…

تحمل انتقاد برایشان سخت است و در مقابل انتقاد، خشمگین می‌شوند و منتقد را به نادانی و حماقت متهم می‌کنند. خود را قوی، مشهور و بسیار دانا قلمداد کرده و انتظار اطاعت و پیروی دیگران را دارند و از آنجا که بزرگ‌بینی آنها در تضاد با واقعیت است، روابط اجتماعی‌شان شکننده است و مسایل بین‌فردی، شغلی و فقدان‌های زیادی دارند که با رفتارخود، آنها را به وجود می‌آورند، در حالی که هیچ بینش و آگاهی‌ای نسبت به آنها ندارند.

گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم
آیا تو چنان که می نمایی هستی؟