بازدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی از بزرگترین مرکز اورژانس جنوب کشور در  دهدشت
بازدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی از بزرگترین مرکز اورژانس جنوب کشور در  دهدشت
ابراهیم نعیمی در جمع خبرنگاران گفت : در این بازدید مراحل تکمیل و تجهیز پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت ،مرکز آموزش بهورزی و کلینیک ویژه دهدشت مورد ارزیابی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت ،ابراهیم نعیمی در جمع خبرنگاران گفت : در این بازدید مراحل تکمیل و تجهیز  پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت ،مرکز آموزش بهورزی و کلینیک ویژه دهدشت مورد ارزیابی قرار گرفت .

 

نعیمی بیان کرد: ،مراحل ساخت پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت با ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا کار عمرانی بصورت کامل تمام شده است که در حال حاضر پی گیر نصب و خرید تجهیزات مورد نیاز این واحد درمانی هستیم .

 

دکتر نعیمی که از سوی هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بعنوان نماینده دهدشت در ارزیابی و پی گیری مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان کهگیلویه معرفی شده است گفت : پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت با ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا بزرگترین مرکز اورژانس جنوب کشور محسوب می شود که مراحل تکمیل ساختمان آن به انتها رسیده است .

 

وی با بیان اینکه این واحد درمانی ۷۰ تخت خوابی است بیان کرد: بخشی از تجهیزات خریداری و وارد دهدشت شده است ، بخشی در حال بارگیری و انتقال به پروژه است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه بیان داشت: پروژه مرکز آموزش بهورزی دهدشت به مرز ۸۵ درصد و مرکز کلینیک ویژه دهدشت ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

 

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه در این بازدید گفت : خوشبختانه با پی گیری های دکتر نعیمی ، کمیته راه اندازی و نماینده محترم شهرستان مراحل ساخت و تکمیل این دو پروژه مهم و حیاتی شهرستان در حال اتمام است .

 

کوروش داوری اضافه کرد: پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت مراحل انتهایی ساخت خود را طی می کند که امیدواریم با تهیه و تکمیل تجهیزات هر چه سریعتر این پروژه جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز به بهره برداری برسد

 

داوری گفت: با توجه به تقویم زمانی جهت به سرانجام رساندن این پروژه مشکلاتی سد راه تکمیل وجود داشت که مهمترین آنها بحث مسائل مالی بود که خوشبختانه با تلاش و کوشش کمیته راه اندازی و زحمات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین دکتر نعیمی این مشکلات به حداقل رسیده است.

 

وی مراحل ساخت و تکمیل پروژه مجتمع آموزش را مثبت ارزیابی کرد و افزود : مجتمع آموزش عالی یا مرکز آموزش بهروزی تا ۸۵ درصد پیشرفت قیزیکی داشته است که امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

 

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه بیان کرد: در پروژه کلینیک ویژه دهدشت مراحل اجرایی آن به اتمام رسیده است که تنها نصب فیلر ،آسانسور و همچنین مراحل برق کاری ،نازل کاری و رنگ آمیزی آن در حال انجام است که با اتمام این مراحل این طرح درمانی نیز جهت خدمت رسانی آماده می شود