پاسخی به اضافات شهردار چرام/شما صلاحیت دخالت در امور خبرنگاران را ندارید/شرح وظایف خودت را مطالعه کن/شکایت شهردار چرام توسط خبرنگاران در روزهای آینده
پاسخی به اضافات شهردار چرام/شما صلاحیت دخالت در امور خبرنگاران را ندارید/شرح وظایف خودت را مطالعه کن/شکایت شهردار چرام توسط خبرنگاران در روزهای آینده
علی نوری شهردار چرام در گفت و گو با بعضی رسانه ها ی محلی چرام مواردی را در خصوص خبرنگاران چرام مطرح کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت از چرام، . علی نوری شهردار چرام در گفت و گو با بعضی رسانه ها ی محلی چرام مواردی را در خصوص خبرنگاران چرام مطرح کرده است.

نوری در این نشست در خصوص اخلاق رسانه ای بعضی از خبرنگاران اشارات و دخالت های در امور صنفی اصحاب رسانه داشت که به نظر می رسد در صلاحیت شهردار خوش اخلاق چرام نیست!!

علی نوری که مدعی اخلاق رسانه ای است عین جمله آورده می شود (دوستان در حق برخی مدیران ناحقی می کنند که به نظر بنده توقعات نامشروع دارند) جناب نوری زاده این برخی دوستان رسانه مشخصا چه کسانی هستند که اتهام توقعات نامشروع را به آنها روا داشتی آیا این کار شما عین تشویش اذهان عمومی و تهمت نیست اگر نتوانید ثابت کنید؟

قطعا می بایست در محاکم قضایی پاسخگوی این اظهارات خود باشید.

جناب شهردار اگر مستندی دارید در این خصوص شفاف اعلام کنید که توقعات نامشروع این برخی خبرنگاران چه بوده است؟
لازم است شفاف اعلام کنید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

جناب نوری زاده شهردار چرام در افاضات دیگری که عین جمله آورده می شود((برخی افراد صلاحیت حوزه خبرنگاری را ندارند و. موارد کذبی را منتشر می کنند)
جناب شهردار اولا شما در جایگاهی نیستید وصلاحیت ندارید که در امور صنفی و تعیین صلاحیت خبرنگاران صحبت و دخالت کنید.
در این بین صلاحیت اظهار نظر اداره کل فرهنگ و. ارشاد اسلامی و. مشخصا معاونت محترم مطبوعاتی ارشاد استان می باشد و همچنین خانه مطبوعات استان که جنابعالی جایگاهی در این خصوص ندارید.
و در خصوص موارد کذبی مطرح می کنند محاکم قضایی و دادگاه مطبوعات مرجع رسیدگی و تشخیص کذب یا صحت اخبار در خصوص شاکی داشتن می باشد.

جناب شهردار در گفت و گو با یکی از سایت های محلی به موضوع اخبار سفر دکتر احمدی به چرام پرداختند و در خصوص یکی از این اخبار که مرتبط با وی بود با عنوان بینی و بین الله بگو چکار کردی؟
آیا انتشار سخنان استاندار محترم در جلسه شورای اداری چرام توسط خبرنگاران شانتاژ و اخلالگری هست؟

در صورتی که فایل صوتی و سخان استاندار و شهردار در جلسه موجود هست البته شهردار اذعان کرده که من نشنیدم استاندار چه گفت که دیگر ابن بر می گردد به اینکه با تمام وجود در جلسه حاضر باشی و باید بداند که خبرنگاران نکته سنج و مو را از ماست بیرون می کشند.

اینکه خبرنگارانی که اخبار سفر استاندار را پوشش دهند و شهردار چرام آنها را اخلالگر و مورد اتهام قرار دهد می بایست حوزه استانداری و معاونت عمرانی استاندار و. مدیرکل محترم روابط عمومی استانداری به این موضوع ورود کنند.

شهردار چرام که با فرافکنی و اتهامات بی پایه و اساس به خبرنگاران می خواهد خودی نشان بدهد و با اینکه دم از صلاحیت و. مجوز خبرنگاران می زند اما دیروز در نشست خبری بعضی از دوستان رسانه ای را دعوت کرد که نه در خانه مطبوعات عضو هستند و نه سایت های آنها مجوز استانی دارند و از آن طرف از خبرنگارانی که سایت های آنها مجوز رسمی و خودشان عضو خانه مطبوعات هستند دعوت نکرد تا نشان دهد که شهردار خودش به قانون پایبند نیست.
جناب شهردار بدانید که خبرنگاران منتقد دنبال منافع و رانت نبوده و گرنه می شود سکوت کرد یا همراه شد بهتر است شما به امور شهری و کارهای فرهنگی و رسیدگی به وضعیت و مشکلات شهر و شهروندان را در دستور کار خود قرار دهید و شرح وظایف خود را مجددا مطالعه کنید.