فتاحی اصل : آماده شدن زیرساختها در طسوج برای اسکان /مناطق فاقد برق طسوج برقرسانی میشود
فتاحی اصل : آماده شدن زیرساختها در طسوج برای اسکان /مناطق فاقد برق طسوج برقرسانی میشود
سفری را که با حضور مهندس راهزادی به منطقه طسوج داشتیم با توجه تقاضای مردم این منطقه در خصوص برقرسانی به منازل آنها بوده که با همکاری خوبی که شرکت توزیع برق داشته هفتاد درصد برق رسانی انجام و تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،در بازدید از منطقه طسوج با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق و مدیریت شرکت توزیع برق چرام دکتر هادی فتاحی اصل بیان کرد:سفری را که با حضور مهندس راهزادی به منطقه طسوج داشتیم با توجه تقاضای مردم این منطقه در خصوص برقرسانی به منازل آنها بوده که با همکاری خوبی که شرکت توزیع برق داشته هفتاد درصد برق رسانی انجام و تکمیل شده است.

 

وی افزود : برای منازل فاقد برق مقرر شد مکانهایی که بیش از پنج خانوار کنار هم باشند و بر اساس دستور العمل های لازم مصوبات و استعلامهایی که از دستگاههای دیگر گرفته می شود کار برق رسانی آنها انجام می گردد.

 

فتاحی اصل اظهار کرد: درخصوص منطقه دم طسوج و منطقه ی متعلق به طایفه بایاری چون فاصله آخرین شبکه برق تا مناطق دم طسوج بیش از پنج کیلومتر است چنانچه بیش از پنجاه خانوار در آن منطقه ساکن شوند طرح مطالعه نقشه کشی و برق رسانی انجام خواهد شد.

 

فرماندار چرام افزود: باتوجه به اینکه منطقه طسوج دارای استعداد های خاصی از جمله گردشگری تولیدات کشاورزی ، دامپروری، باغداری و کاشت گیاهان دارویی میباشد اگر بتوانیم زیر ساخت ها را در این منطقه اماده کنیم کمک بزرگی به این مردم میشود

 

فتاحی اصل بیان کرد:  تعداد زیادی از مردم در این منطقه سکونت دارند مطمعنا زیرساختها که یکی از مهمترین آنها برق میباشد تامین شود شاهد اسکان بیشتری هستیم و امکان تبدیل روستا به شهرک نیز وجود دارد و کمکی به توسعه همه جانبه شهرستان میشود

 

 

وی افزود: علاوه بر استعدادهای گردشگری تبادلات فرهنگی و تبادلات تولیدات و خرید وفروش تولیدات را نیز شاهد هستیم و توجیه اقتصادی دارد و هزینه هایی که در این مناطق میشود با اطمینان باید گفته شود بازده اقتصادی و ….. زیادی دارد که اول همکاری مردم این منطقه را میطلبد .