مهندس راهزادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت
مهندس راهزادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت
مهندس داود راهزادی " مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،مهندس داود راهزادی ” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است: 

وَالْفَجْرِ، وَلَيَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه امام راحل و مقاومت مردم ایران در برابر استبدادها و استعمارها، برگ زرینی است که در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است.

اقیانوس بیکران این انقلاب در چهل ساله گذشته گرفتار امواج پرتلاطمی شده که با رهبری آن امام سفر کرده و رهبر فرزانه مان حضرت آیه الله خامنه ای در کنار ایثارگری های ملت در دوران های مختلف به نیکی و خوبی عبور کرده و این عبور پرقدرت همچنان ادامه خواهد داشت.

چهل سال ایستادگی در برابر تحریم و تهدیدها، موفقیت های تحسین برانگیز دانشمندان و نخبگان، پایمردی ملت و همراهی زنان و مردان برای سربلندی این انقلاب اسلامی یادآور خاطرات خوش و فراموش نشدنی این دوران است.

اکنون که چهاردهه از پیچ های سخت انقلاب را پشت سرگذاشته ایم به خود می بالیم که مصمم و استوار به ادامه راه در خدمتگزاری به این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و رشادت های میلیون ها ایثارگر است هستیم.

جشن پیروزی چهل ساله انقلاب اسلامی که بطور حتم خواب را از چشم دشمنان این مرز و بوم ربوده است برهمگان مبارک و میمون باد.

داود راهزادی 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد