جوابیه ای به خبر تعطیلی هیئت ورزش روستایی در چرام/همت پور : هیئت ورزش روستایی با گزارش عملکرد فعالیت خود را نشان میدهد
جوابیه ای به خبر تعطیلی هیئت ورزش روستایی در چرام/همت پور : هیئت ورزش روستایی با گزارش عملکرد فعالیت خود را نشان میدهد
جشنواره جوانان دیروز را با حضور رئیس ورزش روستایی کشور و در شهرک چرام جنب چشمه بلقیس برگزار کردیم که حتی هزینه های تسطیح زمین پشت چشمه بلقیس را هیئت ورزش روستایی پرداخت کرده که حالا قابل استفاده برای برگزاری برنامه ها شده و شهردار وقت نیز همکاری زیادی داشت.

همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در پاسخ به رئیس اداره ورزش و جوانان چرام و تعطیلی این هیئت در چرام گفت:جشنواره (جوانان دیروز) ، را باحضور رییس فدراسیون روستایی وبازیهای بومی ,محلی کشور ,مدیرکل وقت جناب ایزدپور ,امام جمعه شهر چرام,فرماندار ,شهردار وتمامی مسولین ادارات ونهادها ومردم شهر و روستاهای اطراف در شهرک چرام جنب چشمه بلقیس برگزار کردیم که حتی هزینه های تسطیح زمین پشت چشمه بلقیس را هیئت ورزش روستایی پرداخت کرده که حالا قابل استفاده برای برگزاری برنامه ها شده و شهردار وقت نیز همکاری زیادی داشت.

همت پور اظهار کرد : در اقدامی دیگر جشنواره جوانان دیروز در سرفاریاب نیز برگزار شد و مسابقات فوتبال روستایی را در ایام نوروز 97در روستای شهرک برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی استان افزود:در جواب رئیس اداره ورزش و جوانان باید بگوییم یکی از شهرستانهایی که به اندازه شهرستانهای بزرگ خانه ورزش در روستاهای آن راه اندازی شده چرام میباشد ، چهار خانه ورزش قبلا راه اندازی شد که یک خانه دیگر نیز راه اندازی میشود.

همت پور افزود: نگاه رئیس ورزش و جوانان چرام به ورزش سیاسی است و نگاه سیاسی به ورزش کمکی که نمیکند ضربه ای نیز به ورزش وارد میکند که در زمان رئیس سابق مشکلاتی را با رئیس هیئت ورزش روستایی چرام بوده و حالا نیز در زمان ریاست جدید نیز مشاهده میشود .

رئیس هیئت ورزش روستایی بیان کرد: تجهیزات از جمله وسایل ورزشی ، لباس و… مورد نیاز دوتیم فوتبال روستایی که در حال حاضر در مسابقات لیگ شهرستان بازی میکنند از طریق این هیئت داده شد نمیدانم رئیس سابق و کنونی ورزش وجوانان چرام با این هیئت چه مشکلی داشته و دارند.

وی افزود : هفتاد دست لباس ورزشی در روز گذشته تحویل آقای جهانتاب مسئول هیئت ورزش روستایی چرام داده شد که بین ورزشکاران توزیع شود و در کلاس های داوری و مربیگری بازیهای بومی محلی در بهمن 97، نیز دونفر از شهرستان چرام حضور داشته ولی از گچساران ، باشت وبهمیی شرکت کننده نداشتیم.

همت پور در ادامه بیان کرد : هیئت ورزش روستایی زیر نظر زیر نظر هیئت ورزش روستایی کشور میباشد و این هیئت اقدامات خوبی را داشته که رضایت رئیس هیئت ورزش روستایی کشور را جلب کرده و با گزارش عملکرد در شهرستان چرام فعال بودن خود را نشان میدهد که رئسای سابق و کنونی ورزش و جوانان چرام نباید سنگ اندازی کنند و در آینده گزارش عملکرد تکمیلی توسط رئیس این هیئت در چرام منتشر میشود.