خطیب جمعه چرام: انقلاب اسلامی موجى از وحشت و اضطراب را در دل‏هاى جهان خواران پدید آورد
خطیب جمعه چرام: انقلاب اسلامی موجى از وحشت و اضطراب را در دل‏هاى جهان خواران پدید آورد
حجت‌الاسلام سید نورالله افشارامام جمعه چرام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: ۲۲ بهمن و پیروزى انقلاب اسلامى در ایران، حادثه مهم و حیرت ‏انگیزى براى جهانیان بود.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،خطیب جمعه چرام بیان کرد: ۲۲ بهمن و پیروزى انقلاب اسلامى در ایران، حادثه مهم و حیرت ‏انگیزى براى جهانیان بود

عوامل داخلی وبین المللی می طلبد که حضور با شکوه در جشن چهل سالگی انقلاب داشته باشیم

به گزارش ندای اُمّت از چرام؛
حجت‌الاسلام سید نورالله افشارامام جمعه چرام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: ۲۲ بهمن و پیروزى انقلاب اسلامى در ایران، حادثه مهم و حیرت ‏انگیزى براى جهانیان بود.
خطیب جمعه چرام گفت:این حادثه بزرگ قرن، از یک‏سو معادلات سیاسى استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعمارى جهان بر هم زد و از سوى دیگر، یکى از استوارترین رژیم‏ هاى وابسته را ریشه‏ کن ساخت و در کشور ایران، با اهمیتى که از نظر استراتژیکى و اقتصادى براى قدرت‏هاى بزرگ جهان داشت، تحول سیاسى بزرگى به‏ وجود آورد و یک بار دیگر اسلام به‏ عنوان قدرت تعیین ‏کننده در جهان مطرح شد.
حجت الاسلام افشارافزود:انقلاب اسلامی موجى از وحشت و اضطراب را در دل‏هاى جهان خواران پدید آورد که آثار آن ‏را امروز با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامى، در جاى جاى جهان از غرب آسیا گرفته تا قلب اروپا و آمریکاى لاتین شاهد هستیم.
وی بیان کرد:حرکت بیدارى ملت‏ها که متاثر از انقلاب اسلامى در طول این ۴۰ سال آغاز شد، بر اهمیت پاسداشت همیشگى و هر ساله از انقلاب با حضور در راهپیمایى ۲۲ بهمن افزوده است چراکه ملت‏ هایى که استقلال‏ خواهى خود را با الگوگیرى از انقلاب اسلامى ملت ایران آغاز کرده، چشم به ما دوخته‏ اند.
امام جمعه چرام گفت:اگر تا دیروز حضور ملت ما براى دلگرمى ملت فلسطین و لبنان بود، امروز چشم ملت‏هاى یمن، عراق، سوریه، مصر، لیبى، تونس، بحرین و… به مادوخته شده است، به عبارت دیگر، ۲۲ بهمن براى آن‏ها بزرگ‏ترین سرمایه معنوى است، ما هر سال در چنین مناسبت‏ هایى شاهد خط و نشان کشیدن‏ هاى دشمنان اسلام و کشورهاى غربى هستیم.
دکترافشاربیان کرد: اتحادیه اروپا نیز در کنار آمریکا با انتشار بیانیه، هشدارهایى را در زمینه فعالیت‏هاى موشکى ایران داشته ‏اند که نشان از همسویى کامل آن‏ها با اروپا دارد، در این شرایط، حضور گسترده ‏تر ملت ایران در راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال بیشتر ضرورت پیدا می ‏کند.
وی خاطرنشان کرد: امریکا واروپا بدانند مردم در جمهوری اسلامی راه مبارزه با استکبار را شناخته اند وبا تمام مشکلات اقتصادی لحظه ای از مبارزه با دشمن دریغ نکرده و چهار روز دیگر در جشن انقلاب تجلی قدرت خویش را نشان خواهند داد وپوزه ی بدخواهان انقلاب را به خاک خواهندکشید.

امام جمعه چرام اظهارداشت :با وجود همه تهدیدها و خط و نشان کشیدن ‏ها، ملت ما به‏ مثابه این فراز ازجمله شهید مظلوم بهشتى، است که فرمودند: ملت ما شیشه است که اگر شکسته شود، برنده ‏تر می شود.

وی بیان کرد:ما به خاطر اسلام، انقلاب مان را حمایت می کنیم وبا شکوه هرچه تمام تر در جشن چهل سالگی انقلاب حضور پیدا می کنیم .