بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری از کمپین چشمه بلقیس/خط و نشان باقری برای پیمانکاران
بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری از کمپین چشمه بلقیس/خط و نشان باقری برای پیمانکاران
باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویر احمد در بازدید از کمپین چشمه بلقیس چرام اظهار کرد:مکانهای گردشگری چرام دارای پتانسیل های زیادی هستند و کمپین چشمه بلقیس یکی از مکانهاییست که گردشگران زیادی از تمام مناطق به این مکان می آیند و باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت، باقری مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویر احمد در بازدید از کمپین چشمه بلقیس چرام اظهار کرد:مکانهای گردشگری چرام دارای پتانسیل های زیادی هستند و کمپین چشمه بلقیس یکی از مکانهاییست که گردشگران زیادی از تمام مناطق به این مکان می آیند و باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

وی افزود : کمبودهایی که در این مکان گردشگری بوده مورد بررسی قرار گرفت و پیمانکار باید تا پانزدهم اسفند ماه و قبل از عید تمامی این موارد را طبق تعهدات برطرف کند در غیر اینصورت ضمانت نامه آن به اجرا گذاشته میشود و این اقدام شامل تمام پیمانکاران میگردد.

مدیرکل میراث فرهنگی تصریح کرد : چنانچه در بازدید مجدد به این مکان موارد تذکر داده شده رفع نشود برای رفاه حال گردشگران اقدام به لغو قرار داد با پیمانکار میشود و ضمانت نامه به اجرا گذاشته میشود تا در زمان عید کمبودات رفع و بتوانیم خدمات خوبی ارائه شود.

باقری بیان کرد : تسهیلات خوبی با بهره شش درصد برای اشتغالزایی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود داشته که با اطلاع رسانی های که شد استقبال برای دریافت این تسهیلات در چرام کم بوده و جوانان برای اشتغال میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: میراث فرهنگی آمادگی کامل جهت واگذاری مکانهای گردشگری در شهرستان چرام را به بخش خصوصی دارد و طسوج نیز یکی از مکانهاییست که به صورت دراز مدت میتوانیم به سرمایه گذاری که حاضر به فعالیت در حوزه های گردشگریست واگذار کنیم.

وی گفت: متقاضیان با ورود به سایت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ثبت نام کنند و با ارائه ضمانتنامه میتوانند برای مکانهایی که به صورت دراز مدت میخواهد به بخش خصوصی واگذار شوند پیشنهاد داده تا از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغالزایی استفاده شود.