نظری:تکریم خانواده شهدا یک رسالت همگانی است
نظری:تکریم خانواده شهدا یک رسالت همگانی است
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است، گفت: تکریم خانواده شهدا یک رسالت همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است، گفت: تکریم خانواده شهدا یک رسالت همگانی است.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا ارتش با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده تیپ ۳۷ زرهی ارتش در محل کنگره شهدای شهر یاسوج برگزار شد.
محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی کاملا مردمی است، اظهارداشت: مردم رکن مهم دوام انقلاب و نظام هستند.
وی با اشاره به اهمیت حفظ تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است و باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
نظری با بیان اینکه حفظ تکریم خانواده شهدا و ایثارگران حفظ ارزش های انقلاب است، بیان کرد: روحیه شهادت طلبی ضامن بقای انقلاب است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه‌ های عظیم کشور دانست و تصریح کرد: آن‌ها نقش مهمی در تربیت شخصیت‌ های برجسته داشتند.
نظری با اشاره به فشارها و اقدامات دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان از همه ظرفیت‌ ها و توان خود برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می ‌کنند ولی ملت ایران با حضور در صحنه و مقاومت در مقابل دشمنان، اجازه نداده ‌اند که دشمن به اهداف خود برسد.
وی تصریح کرد: هرچه فشار دشمنان بیشتر شود، دلبستگی مردم ما به نظام و ارزش ها بیشتر خواهد شد.
در این آیین از خانواده شهدا، جانبازان وهمچنین از مسئولین فعال در حوزه ایثارگران با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.