امداد رسانی به مسافران مانده در جاده تنگ انار/ اعزام نیروهای هلال احمر به منطقه تنگ انار
امداد رسانی به مسافران مانده در جاده تنگ انار/ اعزام نیروهای هلال احمر به منطقه تنگ انار
در پی گزارش گیر افتادن 3 نفر از اهالی شهرستان چرام درجاده ارتباطی منطقه تنگ انار از توابع بخش سرفاریاب، با پیگیری بخشدار سرفاریاب و هماهنگی های انجام شده توسط فرماندار محترم و مسئول هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری چرام، هم اکنون تیم امداد و نجات هلال احمر با اقلام غذایی و لوازم گرم کننده به منطقه اعزام گردیده است.

ندای اُمّت/در پی گزارش گیر افتادن 3 نفر از اهالی شهرستان چرام درجاده ارتباطی منطقه تنگ انار از توابع بخش سرفاریاب، با پیگیری بخشدار سرفاریاب و هماهنگی های انجام شده توسط فرماندار محترم و مسئول هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری چرام، هم اکنون تیم امداد و نجات هلال احمر با اقلام غذایی و لوازم گرم کننده به منطقه اعزام گردیده است.
دلیل حادثه؛ زمین گیر شدن خودروی سایپا در گل و لای مسیر عنوان شده است.
با توجه به مشکلات خودرویی جمعیت هلال احمر شهرستان( فرسودگی لاستیک)، خودروی شرکت کننده در این عملیات از طرف جهاد کشاورزی شهرستان تأمین شده است.

روستای تنگ انار یکی از روستاهای مرزی شهرستان چرام و در فاصله حدود 20 کیلومتری از مرقد مطهر امامزاده محمود واقع شده و علیرغم بازگشایی و تسطیح جاده خاکی دسترسی توسط امور عشایر در ماه جاری، همچنان مسیر ارتباطی این روستا از وضعیت بسیار نامساعدی برخوردار می باشد.

اتمام ماموریت در ساعت 1:40 دقیقه بامداد، پس از تحویل پتو و اقلام غذایی به افراد، لازم به ذکر است هیچکدام از افراد حاضر به ترک خودرو و انتقال به محل امن نشدند.