قطع و ریشه کنی درختان در بلوار مرکزی چرام توسط شهرداری / اخذ مجوز از منابع طبیعی صورت گرفته یا اقدام خودسر شده است
قطع و ریشه کنی درختان در بلوار مرکزی چرام توسط شهرداری / اخذ مجوز از منابع طبیعی صورت گرفته یا اقدام خودسر شده است
قطع و ریشه کنی درختان بلوار مرکزی چرام توسط شهرداری این شهر باعث شده تا سئوالی در ذهن مخاطبان ایجاد شود که این شهرداری با چه برنامه ای اقدام به قطع درختان کرده و چه برنامه ای در پیش است.

ندای اُمّت/قطع و ریشه کنی درختان در بلوار مرکزی چرام توسط شهرداری / اخذ مجوز از منابع طبیعی صورت گرفته یا اقدام خودسر شده است

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،قطع و ریشه کنی درختان بلوار مرکزی چرام توسط شهرداری این شهر باعث شده تا سئوالی در ذهن مخاطبان ایجاد شود که این شهرداری با چه برنامه ای اقدام به قطع درختان کرده و چه برنامه ای در پیش است.

در دوران شهرداران گذشته این قسمت از بلوار جای دور زدن و بریدگی در بلوار بوده ،که با هزینه های زیادی برای جلوگیری از شلوغی و ترافیک در محل مورد نظر توسط شهردار سابق اقدام به مسدود کردن آن شد .

آیا شهردار جدید که لقب سلطان آسفالت را به خود گرفته میخواهد با قطع درختان و تخریب محل مورد نظر بلوار را شکافته وبه جای درخت آسفالت جایگزین کند و شکل گذشته آن را مجددا اجرا کند ؛ که این نوعی درجا برای شهر میباشد و یا ایده ای جدید مد نظر وی میباشد.

با توجه به اینکه اقدام به قطع درختان باید با اجازه ی منابع طبیعی صورت گیرد شهرداری این مجوز را از منابع طبیعی اخذ نموده یا اقدام خودسر به قطع درختان کرده است .

پایگاه خبری ندای امت آمادگی انتشار جوابیه شهرداری و منابع طبیعی را دارد.