اظهاراتی که نمی تواند قانع کننده باشد/قطع و ریشه کنی درختان بلوار مرکزی چرام سهوا بود/علت ریشه کنی درختان نبود ماشین آلات مناسب است
اظهاراتی که نمی تواند قانع کننده باشد/قطع و ریشه کنی درختان بلوار مرکزی چرام سهوا بود/علت ریشه کنی درختان نبود ماشین آلات مناسب است
با پیگیری علت قطع و ریشه کنی درختان بلوار مرکزی شهر چرام از منابع طبیعی ، رئیس منابع طبیعی شهرستان چرام قطع درختان در حوزه شهر را در اختیارات شهرداری و شورای شهر دانست و اظهار داشت پیگیری قطع این درختان در حوزه منابع طبیعی نیست .

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت ، با پیگیری علت قطع و ریشه کنی درختان بلوار مرکزی شهر چرام از منابع طبیعی ، رئیس منابع طبیعی شهرستان چرام قطع درختان در حوزه شهر را در اختیارات شهرداری و شورای شهر دانست و اظهار داشت پیگیری قطع این درختان در حوزه منابع طبیعی نیست .

با پیگیری های صورت گرفته از طرف خبرنگار پایگاه خبری ندای امت تصمیم گیری جهت قطع درختان در شهر در حوزه اختیارات و تصمیم شورای شهر می باشد .

با پیگیری بیشتر از شهرداری چرام معاون شهردار علت قطع این درختان را اختلاف ارتفاع در بلوار و اجرای طرح مبلمان شهری توسط شرکت مشاوری از خراسان عنوان کرد .

حال باتوجه به اینکه ایام عید نزدیک است و به علت گردشگر پذیری منطقه و شکل ظاهری که ایجاد شده شهرداری توان اجرای طرح مبلمان شهری را تا قبل از عید دارد یا خیر.

طی اظهارات سخنگوی شورای شهر چرام قطع و ریشه کنی درختان را نبود ماشین آلات مناسب عنوان کرد و بیان نمود: همه تاکید داشتیم تا حد امکان سعی شود درختان ریشه کن نشود ولی در مرحله عمل با دستگاه سنگین کار کردن واقعا مشکل است ،کندن درختان عمدی نبوده چون در این شرایط سخت واقعا تا بخواهی درختی را دوباره بکاری خیلی سخت است

وی افزود:از طرفی واقعا هر کاری اسباب خاص دارد ماشین آلات ویژه نداریم وبا لودر کار کردن نتیجه اش این هست.

از اظهارات سخنگوی شورای شهر جلسه جهت قطع درختان و ریشه کنی انها نبوده و در زمان کار کردن به علت نبود ماشین آلات سهوا این کار صورت گرفت که سهوی بود این موضوع دلیل قانع کننده ای جهت تنویر افکار عمومی نمی باشد چون ریشه کنی چندین درخت نمیتواند به صورت سهوی باشد .

امیدواریم شهرداری و شورای شهر بتوانند با توجه به اظهاراتی که داشتند جهت آبادانی درشهر گام بردارند و اظهارات سخنگوی شورای شهر و معاون شهردار یکی عمدی بودن قطع درختان با توجه به اجرای طرح مبلمان شهری و اختلاف ارتفاع در پارک مورد نظر را می رساند و از طرفی سخنگوی شورای شهر سهوی بودن این موضوع را عنوان کرده و چنانچه شرکت خراسان ،قرارداد برای اجرای طرح مبلمان شهری را دارد چرا ماشین آلات مورد نیاز جهت اجرای این پروژه از آن شرکت درخواست نشد که سهوا یا عمدا اقدام به ریشه کنی درختان شود امیدواریم با برنامه های آینده شهرداری و شورای شهر رضایت مردم از این موضوع را جلب نمایند.