مانور ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
مانور ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مانور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در یاسوج برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مانور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در یاسوج برگزار می شود.

عزیز فیلی در نشست کارگروه گردشگری استان، اظهار داشت: دستگاه های عضو ستاد خدمات سفربرای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل را داشته باشند و مدیران با مشخص کردن کشیک ایام تعطیلات خود یا جانشینشان شخصا در استان حضور داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شستشوی تابلوهای كنار جاده و لكه گيری محورهای مواصلاتی استان شد و گفت: خط کشی های عابرپیاده احیا شوند.

فیلی با تاکید بر اینکه بافت و حریم شهری با همت شهرداری ها باید به صورت مستمر نظافت شود، بیان کرد: مسئولان علوم پزشکی به صورت روزانه پزشکان کشیک را رصد و ارزیابی کنند و کادر پزشکی متخصص در بیمارستان های استان مستقر باشند.

وی افزود: علوم پزشکی سقف کادر درمانی خود به ویژه پزشکان متخصص را در این ایام افزایش دهد.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی لیست کشیک خود را به استانداری و تمام فرمانداری ها ارائه دهند.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از مقصدهای گردشگران در ایام نوروز خواهد بود، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران در نوروز ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ باشیم.

فیلی افزود: با توجه به بارش‌های خوب در تمام نقاط استان پیش‌بینی می‌شود گردشگران در این ایام حضور بیشتری در مناطق گرمسیری داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مانور ستاد اجرایی خدمات سفراستان در ۲۵ اسفندماه خبرداد و گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه عضو ستاد خدمات سفر تشکیل شده است.

وی خطاب به مسئولان جهادکشاورزی عنوان کرد: از مجموع ۳۰ واحد مرغداری تنها ۴ واحد فعال هستند که می طلبد جهادکشاورزی نسبت به رفع این مشکل در این بازه زمانی اقدام کند.