آماده باش به هیات مدیره اتحادیه های خواربار،مرغ،تخم مرغ ،ماهی،میوه و تره بار
آماده باش به هیات مدیره اتحادیه های خواربار،مرغ،تخم مرغ ،ماهی،میوه و تره بار
مسدود شدن راه ارتباطی به شیراز و عدم دیودیده دسترسی استان به این شهر را نوعی چالش برای بازار دانسته و هشدار به کسبه و متولیان ان داد که مراقب بوده و نباید کالایی در این ایام در بازار احساس کمبود شود. 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،دیودیده مطرح کرد:
به هیات مدیره اتحادیه های خواربار،مرغ،تخم مرغ و ماهی،میوه و تره بار و. ..آماده باش کامل داده شد.

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش هیات مدیره اتحادیه های خواربار،مرغ و ماهی ،میوه و تره بار و زیرمجموعه های خود خبر داد و گفت:در این ایام هیچگونه کالایی در بازار احساس کمبود نباید شود.

 

داریوش دیودیده در نشست با اتحادیه های مرکز استان، با اعلام این خبر افزود:باتوجه به بعد مسافت کم یاسوج-شیراز و فراوانی کالا در مرکز استان فارس،باعث شده که فروشندگان عمده و خرده شهر یاسوج کالاهای مورد نیاز را از مراکز عرضه و فروش شهر شیراز خرید و تامین بنمایند.

 

وی مسدود شدن راه ارتباطی به شیراز و عدم دسترسی استان به این شهر را نوعی چالش برای بازار دانسته و هشدار به کسبه و متولیان ان داد که مراقب بوده و نباید کالایی در این ایام در بازار احساس کمبود شود.
دیودیده در این نشست ،به انها ماموریت یک ماهه داده که با تمهیدات لازم ،کالای مورد نیاز بازار تامین شده و تحت هر شرایطی ،هیچ کالایی در بازار احساس کمبود نشود.