انتقاد رئیس اداره صمت کهگیلویه از معاون امور اقتصادی استاندار
انتقاد رئیس اداره صمت کهگیلویه از معاون امور اقتصادی استاندار
معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری،متاسفم که باید به عرض عالی برسانم آن معاونت از عوامل بروز بحران جدی در قیمت گوشت مرغ کشتار روز در روزهای پایانی سال به دلیل تعیین یک قیمت مطالعه نشده و غیر کارشناسی بود.

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه نوشت: معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری،متاسفم که باید به عرض عالی برسانم آن معاونت از عوامل بروز بحران جدی در قیمت گوشت مرغ کشتار روز در روزهای پایانی سال به دلیل تعیین یک قیمت مطالعه نشده و غیر کارشناسی بود.

در این نوشته که به رسانه پایگاه خبری ندای اُمّت ارسال شده آمده است:

معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری
سلام علیکم
عرض ادب و احترام وافر و ابراز امتنان جزیل
آقای گوهرگانی شما با صراحت می فرمایید، چرا مردم گوشت چهل و چهار هزارتومن خرید نمی کنند؟!این سوال شما از مردم جدلی از منطوق آن مفهومی دارد که مفهوم آن این است گوشت گرم چهل و.چهار هزار تومن به وفور در بازار یافت می شود،این گوشت کجاست؟!و کدوم اداره مامور به تهیه، توزیع و نظارت آن است؟

 

در ادامه نوشته است: آقای گوهرگانی از ۱۹/۸/۹۷ تاکنون به سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده  پنج تن گوشت اختصاص داده نشد!! که آخرین بار آن ۱۱/۱/۹۸بود و زیر دوتن را به سه شهرستان اختصاص دادند که با همت و تلاش بازرسان زیر دوتن گوشت گرم وارد سبد مصرفی حداقل نهصد خانوار شد! و کلیه ی اسناد و مدارک آن هم موجود است استعمال ادبیات عوام فریبانه از مصادیق بارز کشتن شخصیت اخلاقی در یک جامعه است و.کشتن شخصیت اخلاقی قابلیت اضمحلال و فروپاشی آن جامعه را خواهد داشت.

 

آقای گوهرگانی، شما که دغدغه ی تامین کالاهای اساسی را دارید،چرا الان به ما اعلام می کنند،گوشت مرغ منجمد که تاریخ مصرفش رو به اتمام است وارد شبکه ی توزیع کنید؟!چرا موقعیکه مرغ بحران داشت و قیمت آن مرز هیجده هزارتومن را گذرانده بود، این مرغ را اختصاص ندادند؟!از تاریخ انقضا مشخص است که آن زمان هم موجود بود!

 

آقای گوهرگانی،برای قیمت غیر منصفانه،بی رحمانه و غیر کارشناسی شن و ماسه مخصوصا در سه شهرستان مذکور که برداشتها با فاصله ی خیلی کم و رودخانه ای هستند چه جوابی دارید؟

 

آقای گوهرگانی، شانزدهم شروع ماه مبارک رمضان است،نوع و تناژ کالاهای اساسی که شامل برنج،روغن،قند،گوشت گرم،و مرغ می باشد به ما اعلام کنید تا عاملین را معرفی کنیم،و مردم هم شفاف بدانند.

 

آقای گوهرگانی،آیا می دانید که سطح تخلفات صنفی اعم از کم فروشی،پایین بودن سطح کیفی نان،تقلب و….. ،در واحدهای تولیدی خبازی از زمان تعیین نرخ جدید با چانه جدید که اون تصمیم هم در استانداری گرفته شد، رشد تصاعد هندسی دارد؟