تکریم و معارفه فرماندار لنده انجام شد/کریمی نژاد:اهل تعامل بودم ولی اهل معامله گری نبودم
تکریم و معارفه فرماندار لنده انجام شد/کریمی نژاد:اهل تعامل بودم ولی اهل معامله گری نبودم
آئین تکریم و معارفه فرماندارقدیم و جدید شهرستان لنده با حضور نظری معاون سیاسی،امنیتی، پروازمدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،آئین تکریم و معارفه فرماندارقدیم و جدید شهرستان لنده با حضور نظری معاون سیاسی،امنیتی، پروازمدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

دارا کریمی نژاد در این مراسم در ابتدا از حضور گرم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه مردم خوب لنده در سی ماه گذشته تقدیر کرد که همواره بهترین یار و یاور ما بودند.

وی افزود:در طول سی ماه گذشته تلاش های خوبی در جهت رفع مشکلات شهرستان لنده به همت مجموعه فرمانداری و بخشداران و مجموعه شورای اداری و شورای تامین و قاطبه مردم به خصوص معتمدین و جوانان به طور ویژه قدردانی می کنیم.

فرماندار قدیم شهرستان لنده تصریح کرد:آنچه باعث توسعه روز افزون لنده شده است حضور فعال رسانه ها و به تصویر کشانیدن مشکلات و چالش ها و پیشرفت ها بوده اند به طور ویژه قدردانی می کنیم.

وی افزود: باتوجه به وضعیت حضور لنده در مسیر توسعه باید همه دست یاری و همت به دست فرماندار جدید دهیم تا به پیشرفت برسیم.

کریمی نژاد اظهارکرد: در روز اول امدم و قیمیتی فرمانداری کنیم و با نقشه راه پیش رفتیم و اجازه تصمیم گیری به کسی را ندادم و اهل تعامل بودم ولی اهل معامله گری نبودم.

فرماندار سابق لنده گفت:استقلال سیاسی لنده را حفظ کردیم و با همه گروه های سیاسی نیز تعامل ویژه ای داشتم و دارم و با همه گروه های سیاسی با وجود اصلاح طلب بودنم با گروه های دیگر تعامل داشتم چرا که محور توسعه گفتگو و تعامل و مدارا با همه را داشتم.

وی افزود:روحیه مطالبه گری من باعث عاصی شدن مدیران کل در استان شده بود که این روحیه را در پیش گرفتم و از حقوق مردم لنده با قاطعیت دفاع کردم.

کریمی نژاد اظهارکرد:با تعامل و درایت مشکلات مرکز بستر درمانی لنده را حل کردیم و نژاد وژن ما عشایری و پیگیری امورات مردم بودیم.

وی گفت:در حوزه تصمیم گیری سعی کردم قاطع باشم و از حقوق مردم این خطه جانانه دفاع کردم و اگر انسان پایه محکم داشته باشد باید پل وار در برابر مشکلات بایستد.

فرماندار سابق لنده تاکیدکرد:امروز در کارهای عمرانی در خصوص مشارکت طرح پایلوت توانستیم کارهای خوبی در جهت توسعه پایدار قدم برداریم و در زمینه رفع مشکلات اشتغالزایی جوانان بیش از سی میلیاردتومان طرح در حال اجرا  داریم.

وی گفت:در زمینه ورزش ما تلاش های خوبی شکل گرفت که امروز میزبان کسانی هستیم که از سراسر ایران و جهان برای سایت پروازی لنده تلاش کردیم که نتیجه آن را می توانیم ببینیم.

کریمی نژاد تصریح کرد: اگر کاری نکردم باید بدانید که توانم اجازه نداد و از همه مردم طلب حلالیت می طلبم و همه مردم را توصیه می کنم که پشت سر برادرخوبم اقای موسوی باشید تا بتوانیدلنده را به آنچه شایسته اش است برساند.