مجید محنایی به استانداری کهگیلویه و بویر احمد برگشت
مجید محنایی به استانداری کهگیلویه و بویر احمد برگشت
معاون سابق توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد که مدتی پیش همین مسئولیت را در استانداری البرز گرفته بود، کمتر از یک هفته از این مسئولیت کنار رفت.

 

 

معاون سابق توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد که مدتی پیش همین مسئولیت را در استانداری البرز گرفته بود، کمتر از یک هفته از این مسئولیت کنار رفت؛ موضوع عجیبی که تعابیر متفاوتی داشت؛ سایت‌های محلی به نقل از مدیر روابط عمومی استانداری البرز از عدم تایید وی گفتند اما وی در گفت‌وگو بارسانه ها این خبر را تکذیب کرده و گفته با هیچ خبرنگاری در این زمینه مصاحبه نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت، مجید محنابی پیش از این گفته بود که شیوه کاری در البرز به گونه‌ای نبود که بخواهم ادامه دهم لذا ترجیح دادم به کهگیلویه و بویراحمد برگردم.

یکی از سایت‌های محلی به نقل از رحمانیان، مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز نوشت که حکم محنایی در نهایت تایید نشد و او برکنار شده است.

این در حالی است که او چندین روز به عنوان معاون توسعه استانداری البرز انجام وظیفه کرده و رحمانیان گفته است که نه خودم و نه هیچ‌کدام از همکاران من در این حوزه اظهارنظری نکردیم و واقعیت این است که اطلاعی هم نداریم که چه اتفاقی افتاده است.

او خبر سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرده و گفته که پیگیری خواهد کرد که چرا این خبر بی‌اساس منتشر شده است.

گفته می‌شود که محنایی با بروز برخی اختلاف سلیقه‌ها، نمی‌خواست به هر قیمتی مدیر بماند و برای همین ادامه نداد و با کناره‌گیری از این مسئولیت دست استاندار هم‌استانی‌اش در البرز را باز کرده است.