اعمال تعرفه گرمسیری  برق کهگیلویه و چرام از تیرماه
اعمال تعرفه گرمسیری  برق کهگیلویه و چرام از تیرماه
مهرداد تابش‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه در پاسخ به این سؤوال که اصلاح تعرفه برق از چه زمانی اعمال می‌شود، اظهار داشت: تعرفه جدید برق از ابتدای مرداد ماه در شهرستان اعمال خواهد شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،مهرداد تابش‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه در پاسخ به این سؤوال که اصلاح تعرفه برق از چه زمانی اعمال می‌شود، اظهار داشت: تعرفه جدید برق از ابتدای مرداد ماه در شهرستان اعمال خواهد شد.

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: بر این اساس در ماه‌های تیر و مرداد تعرفه جدید برق گرمسیری یک اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح تعرفه تنها در تیر و مرداد ماه انجام می‌شود، گفت: سایر ماه‌ها تعرفه به صورت عادی و گرمسیری مناطق دو است.

تابش‌نژاد تصریح کرد: با اعمال تعرفه جدید در این دو ماه حداقل 30 تا 40 درصد هزینه برق برای مشترکان کاهش خواهد یافت.

این مسؤول افزود: البته این کاهش تعرفه نباید مانع از مدیریت مصرف برق شود، در صورتی که سقف مجاز در الگوی مصرف رعایت نشود نه تنها منجر به خاموشی بیشتر می‌شود بلکه مشترک پرمصرف شامل جریمه هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اوج مصرف برق در خرداد ماه است، گفت: امسال نسبت به گذشته وضعیت مطلوبی در  برق داشتیم و خاموشی‌ها نسبت به گذشته کمتر بود.

تابش‌نژاد در خصوص علت عدم اجرای طرح سرویس رایگان کولرهای آبی و گازی مشترکان با وجود اعلام شرکت توانیر گفت: پیمانکار از استان باید تعیین می‌شد اما تاکنون معرفی نشده است.

این مسؤول با اشاره به راهکار و توصیه مدیریت مصرف برق، گفت: مشترکان در ساعات پیک بار یعنی از 13 تا 17 عصر و 20 تا 23 شب از وسایل پرمصرف غیر ضروری پرهیز کنند.