مواردی که توسط مراجع قضایی در حال پیگیریست /سخنان شورای شهر سرفاریاب مهر تاییدی بر رسانه گریزی شورا و شهرداری سرفاریاب و ریگ در کفش
مواردی که توسط مراجع قضایی در حال پیگیریست /سخنان شورای شهر سرفاریاب مهر تاییدی بر رسانه گریزی شورا و شهرداری سرفاریاب و ریگ در کفش
در پی انتشار خبری با تیتر( رسانه گریزی شورا وشهرداری سرفاریاب و ریگ در کفش) رئیس شورای شهر سرفاریاب اظهار کرد که شهردار و شورا از پایگاه خبری شاکی میشود و به شدت از این موضوع نگران بوده تاجایی که با انتشار مطلبی در فضای مجازی مطلب این پایگاه خبری را کذب خواند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت در پی انتشار خبری با تیتر( رسانه گریزی شورا وشهرداری سرفاریاب و ریگ در کفش) رئیس شورای شهر سرفاریاب اظهار کرد که شهردار و شورا از پایگاه خبری شاکی میشود و به شدت از این موضوع نگران بوده تاجایی که با انتشار مطلبی در فضای مجازی مطلب این پایگاه خبری را کذب خواند.

خبرنگار ما باطرح چند سئوال از رئیس شورای شهر سرفاریاب با گفته های جالبی روبرو شد و جوابها صحت خبر این پایگاه خبری را به اثبات می رساند عین مطالب به شرح زیر است.

جناب دانشی عزیز و محترم

در مورد ریگ در کفش زیاد حساس نباشید

چند سئوال به عنوان رسانه و حضرتعالی به عنوان عضو و رئیس شورای شهر سرفاریاب دارم .

1-علت برکنار کردن کار پرداز شهرداری سرفاریاب چه بود؟

2-چقدر اطلاع دارید که عضوی از شورا در حضور مسئولان اذعان داشته که مصوبات جلسات را تلفنی هماهنگ کردند؟

3-بیمه کارگران شهرداری که واریز نشد به کجا کشید؟

و موارد دیگر که در آینده خدمتتان عرض میشود ریگ در کفش به چه مربوط میشود.

با انتشار سئوالات بالا یدالله دانشی رئیس شورای شهر سرفاریاب پاسخ میدهد

جواب این سوالات وسایرسوالات به صورت مستند موجود هستندواقدامات لازم و قانونی انجام گرفته که به دلیل محرمانه بودن برخی اقدامات انتشار آنها در فضای مجازی به صلاح نیست.

ولی انشاءالله درجای خودش من وشهردارباتمام مستندات جوابگوهستیم
انشاءالله که شما هم جوابگوی……هستید.

و در موردی دیگر با پافشاری خبرنگار ما جهت پاسخ به سئوالات فوق پاسخی دیگر از طرف رئیس شورای شهر داده میشود و بیان میکند:

برادربیشترسوالات ازطرف قضایی درحال پیگیری هست که به نظربنده انتشار آنها غیرقانونی هستند.

با جوابی که از شورای سرفاریاب گرفتیم مشخص شد ، مواردی در شهرداری و شورای سرفاریاب وجود دارد که جلسات بدون حضور خبرنگار برگزار میشود و نشان از صحت و سقم خبر این پایگاه خبری دارد و امیدواریم مجموعه شورا و شهرداری سرفاریاب برای برطرف کردن مشکلات شهرداری و کمک به آن مجموعه با رسانه که رکن چهار دموکراسی است تعامل بهتری داشته باشند .