تاکیدسرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برتولید آثار نمایشی در زمینه آسیب های اجتماعی
تاکیدسرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برتولید آثار نمایشی در زمینه آسیب های اجتماعی
امروز دشمن با استفاده از همه امکانات مادی و تجهیزات ماهواره ای، اینترنت و جنگ نرم که ظاهری آراسته دارد، بر عقاید و باورهای نوجوانان و جوانان تاثیر می گذارد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت ، «امان الله نجفی» در نشست با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امروز دشمن با استفاده از همه امکانات مادی و تجهیزات ماهواره ای، اینترنت و جنگ نرم که ظاهری آراسته دارد، بر عقاید و باورهای نوجوانان و جوانان تاثیر می گذارد.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آسیب ‌های اجتماعی در هر کشور و جامعه ای وجود دارد، اظهار داشت: این آسیب ها فقط شامل قشر جوان نیست، بلکه همه اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در معرض آن قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی و … نیازمند پیوست فرهنگی هستند، اضافه کرد: ضرورت دارد تولید آثار نمایشی در زمینه آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

 

نجفی به برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: توجه به برگزاری برنامه های باشکوه و تاثیرگذار در دهه کرامت در دستور کار شهرستان ها باشد.