امام جمعه چرام اولین خواستار حقوق مردم از کلانتر ایلامی/برخورد با استخدام های غیرقانونی ،تبعیض ها و دخالت های بعضی از سیاسیون در امور مردم
امام جمعه چرام اولین خواستار حقوق مردم از کلانتر ایلامی/برخورد با استخدام های غیرقانونی ،تبعیض ها و دخالت های بعضی از سیاسیون در امور مردم
امام جمعه شهرستان شهرستان چرام ضمن عرض خیرمقدم خدمت استاندار جدید بیان کرد: جناب آقای کلانتر اگر قرار هست شما استاندار پروازی استان باشید قطعا موفق نخواهی شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،امام جمعه شهرستان شهرستان چرام ضمن عرض خیرمقدم خدمت استاندار جدید بیان کرد: جناب آقای کلانتر اگر قرار هست شما استاندار پروازی استان باشید قطعا موفق نخواهی شد .

 

وی افزود : توقع مردم از استاندار جدید این است که با استخدام های غیرقانونی با تبعیض ها و با دخالت بعضی از سیاسیون در امور مردم به شدت برخورد شود.

 

امام جمعه چرام اظهار کرد:استان را عده ای از سیاسیون که سیاستزدگی را به آن تزریق کرده ونامشان به انقلاب هست، مثل گوشت قربانی قسمت قسمت کرده است .

 

وی گفت: بعضی از مردم در دعواهای سیاسی فلان گروه و گروه مقابل مشکلاتی برایشان پیش می آید و مردم در این بین قربانی میشوند.

 

حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام بیان کرد:امیدواریم استاندار کهگیلویه و بویر احمد سکان دار خوبی برای استان باشد تا بعد از اینکه خدمتش تمام شد مردم دعای خیر برایش گفته و پدر بیامرز بگویند و از نیکی به او یاد کنند.

 

سید نوالله افشار افزود: موضوعی را که مربوط به شهرستان چرام است جاده های این حوزه هست که به شدت خطر آفرین هستند و هفته گذشته در جاده آب حیات شاهد جان باختن عزیزانمان بوده ایم و مردم چرام را عزادار کرد ، تلاش هایی در این زمینه شده و تلاشها باید بیشتر شود.

 

وی بیان کرد: مسئول راه و شهرسازی استان باید جوابگو باشد و امیدواریم با توجه به شرایط جاده ها گوش شنوایی برای مدیر راه شهرسازی استان ، وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مربوطه باشد تا مشکلات جاده های این شهرستان پیگیری شود.