رسانه گریزی بخشدار مرکزی چرام
رسانه گریزی بخشدار مرکزی چرام

در وهله اول می خواهیم گوشزدی به بخشدار مرکزی شهرستان چرام جناب آقای الیاس افسردیر نماییم؛ جناب آقای افسر دیر جهت اطلاع شما بیشتر افرادی که در رسانه ها مشغول به کار هستند در زمره افراد هوشمند وبا ضریب هوشی بالایی هستند و امیدواریم بخشدار مرکزی نیز به ارزش و جایگاه واقعی رسانه شناخت بیشتری […]

در وهله اول می خواهیم گوشزدی به بخشدار مرکزی شهرستان چرام جناب آقای الیاس افسردیر نماییم؛ جناب آقای افسر دیر جهت اطلاع شما بیشتر افرادی که در رسانه ها مشغول به کار هستند در زمره افراد هوشمند وبا ضریب هوشی بالایی هستند و امیدواریم بخشدار مرکزی نیز به ارزش و جایگاه واقعی رسانه شناخت بیشتری داشته باشد و لازم به ذکر است جنابعالی در مدت بالغ بردوسالی که به عنوان بخشدار مرکزی چرام انتخاب شده اید با رسانه گریزی نشان داده اید نمی خواهید تعاملی دوسویه با رسانه های شهرستان چرام داشته تاعملکرد جنابعالی را موشکافانه دنبال کنند.

شما به عنوان دومین نماینده دولت در شهرستان می باشید و دولت تدبیر و امید کمک های بسیاری برای رونق واشتغال در روستاها داشته است که عدم پاسخگویی و اطلاع رسانی جنابعالی و عدم تعامل نشان دهنده نوعی ضعف در عمل کرد شما در اذهان عمومی می باشد حال جای سوال دارد باید حتما رسانه هایی دعوت شوند که به خواسته وباب میل شما خبر درج نمایند؟

رسانه های چرام هیچ دشمنی با هیچ مدیری ندارند و تمام مدیران و درراس فرمانداروامام جمعه محترم درجلسات ازرسانه ها دعوت مینمایند و در کنار عملکرد مثبت مدیران نقدهای منصفانه ای هم دارند که بار ها در رسانه های خبری درج شده اند.

اما نمی دانیم چرا جنابعالی اینقدر از رسانه فاصله داری اگر با اصل رسانه قهر می باشید تا با وزیری هماهنگ نماییم تا بین شما و رسانه در راستای گسترش اطلاع رسانی در سطح جامعه تعامل ایجاد نماید.

به ولله رسانه های چرام در پیشبرد رسالت سنگین خود جهت کمک به دولتمردان جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی به عموم کوتاهی ندارند و قصد تخریب  هیچ کسی راهم ندارند.

آزادی قلم از ارکان مردم سالاری است و خبرنگاران افرادی حق طلب و مسئولیت پذیر می باشند و مدیران باید از ظرفیت فضای مجازی به نحو احسنت استفاده نمایند،تا تلاش شود شهرستان از محرومیت خارج گردد.

جناب بخشدار مرکزی چرام؛این نقد بر شما وارد است در طی مدت خدمتتان کاملا از رسانه گریزان و طلبکار بوده ای و چنانچه خبری جهت مصالح شهروندان در سایت ها درج می شد از هر راهی وارد می شوی که نقدی بر عملکرد شما می باشد را از صفحه پایگاه های خبری حذف نمایی شاید بهتر باشد جوابی برای نقدشان داشته باشی نه راهی برای برداشتن خبر.

چرابعضی ازمدیران هر نقدی را به منزله ی توهین قلمداد میکنند؟ نعوذبالله مگر معصومند که چهارچوب مدیریتی شان قابل نقد نباشد؟

اشتباه بزرگیست این که بعضی مدیران انتظارشان از حرفه ی خبرنگاری تنها تعریف و تمجید است!

اگر میدانید نقد را برنمی تابید پیشنهاد میدهیم عده ای مواجب بگیر استخدام کنید تا هر نیم ساعت مدحتان گویند و صدای به به و چه چه شان گوش فلک را کر کند!

ﺭﺳﺎﻟﺖ ما ﻧﻘﺪﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩﻥ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﻭ بی قانونیﻫﺎﺳﺖ مدح و ثناگوی کسی نیستیم.

لازم به ذکر است خبری که بر روی سایت رفته و هزاران نفر می خوانند برداشته شدنش هیچ سودی ندارد وبه قول رهبر معظم انقلاب،دوران بزن در روها تمام شد.

فرماندارشهرستان چرام باید فکری به حال این مدیران یکه تاز بکنند.

اصلا این سخن که فلان مدیر اصولگراست یا اصلاح طلب چه فرقی دارد وقتی بیلان کاری مهم باشد؟

به شعار همه خوبند به عمل کار برآید!

برای مردم مخصوصا شهرستان چرام عملکرد کاری مهم هست و باحذف کردن مطالب انتقادی، شهر چرام پیشرفت نمی کند و بدتر ،پسرفت گریبانش را خواهد گرفت.

بی شک مدیری قدرتمند است که کار کند و از نقد نهراسد چرا که ریگی به کفشش نیست و میداند راه راست بی غل و غش ترین راه است و باید با اصحاب رسانه جهت گزارش دهی وارائه عملکرددرارتباط باشد.

تحریریه ندای امت : مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین ندای امت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.