پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویر احمد به حافظان امنیت و آسایش عمومی
پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویر احمد به حافظان امنیت و آسایش عمومی
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته قوه قضائیه را به رئیس قوه قضائیه استان، قضات، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش این نهاد تبریک گفت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته قوه قضائیه را به رئیس قوه قضائیه استان، قضات، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش این نهاد تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر حسین کلانتری آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
این هفته یادآور تلاش و کار مستمر تلاشگران دستگاه قضا در راستای تحقق عدالت و امنیت و احقاق حق کسانی است که برای دادخواهی به این دستگاه مراجعه می کنند.
هفته اول تیر ماه بیانگر به خاک و خون کشیده شدن بهترین مردان خدا به دست شقی ترین افراد است که در حقیقت عدالت،آزادی و برابری را نشانه رفته‌اند.
این هفته پاسداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله مرحوم بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر و مظلوم اش هست که با خ.ن سرخ علوی خود نهضت پایدار حسینی را مقاوم تر و مستحکم تر کردند.
این هفته فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای عدالت محور حافظان امنیت و آسایش عمومی و پیش قراولان عرصه عدل و داد، تکریم و تقدیر شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن یار صدیقش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه به ویژه رئیسان،مدیران،کارکنان خدوم امر قضا در استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

حسین کلانتری/استاندار کهگیلویه وبویراحمد