کلانتری:میزان رای ملت است و ما پاسدار این رای هستیم
کلانتری:میزان رای ملت است و ما پاسدار این رای هستیم
همایش بزرگ هم اندیشی و همدلی اقوام گچساران با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حسین کلانتری استاندار، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضا شورای تأمین شهرستان و معتمدین صبح امروز ۹ تیرماه در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت، همایش بزرگ هم اندیشی و همدلی اقوام گچساران با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حسین کلانتری استاندار، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضا شورای تأمین شهرستان و معتمدین صبح امروز ۹ تیرماه در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

حسین کلانتری در نشست هم اندیشی و هم دلی در گچساران اظهار کرد: به جرات باید بگویم که نشست مهمی است و خوشحالیم در این جمع آحاد مردم حضور یافته ایم.

وی ادامه داد: در استانی هستیم که دارای ظرفیت های بالایی است اما ملاک هر شخص تقوا است و اصل موضوع همین است که این همه امکانات اگر این ظرفیتها و نیروها همدل و هم‌زبان باشند خیلی با موفقیت فاصله ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما باید تکلیف خودمان را با خودمان روشن کنیم و اگر بخواهیم قرآنی زندگی کنیم باید تقوا را پیشه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و به عنوان استاندار می‌گویم با همین منابع در این استان می توانیم بهتر از اکنون باشیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در کشور است.

کلانتری ادامه داد: در همین شهرستان گچساران و باشت و دیگر شهرستان ها منابع خوبی وجود دارد و ظرفیت های گردشگری این استان در کشور واقعا کم نظیر است لیکن گاهی اوقات محدودیتهای مصنوعی و خلاف حق مانع اجرای حق می شود که در این زمینه بزرگان باید کمک کنند.

وی ابراز کرد: بزرگان این همایش جایگاه برتری دارند و می توانند این همدلی و همزبانی را در جامعه ایجاد کنند و ما مسوولان باید توجه داشته باشیم و ریل را بد تغییر ندهیم چرا که مردم در همه عرصه ها پیشگام هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: در همین گچساران مجموعه‌ای از اقوام زندگی می‌کنند و تنها ترک و لر نیستند بلکه دیگر اقوام کرد و عرب و غیره نیز در این شهرستان ساکن هستند و باید همه ظرفیت ها را در این شهر دید.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت : انتخابات پروسه ای دارد که در زمان خودش انجام می‌گیرد و امروز اعلام می کنم اجازه نخواهم داد یک رای به نفع قوم و حزبی جابجا شود.

کلانتری ادامه داد: رای مردم هم چون ناموس ما است و مطمئن می‌گویم تصمیم گیرنده اصلی مردم هستند و این را با اطمینان خاطر بیان می‌کنم اگر سند شش دانگ همه دنیا را به نام من بزنند از رای مردم پاسداری خواهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امام راحل بیان داشتند که میزان رای ملت است و ما پاسدار این رای مردم هستیم و تصمیم با رای مردم است و ما به دنبال مشارکت حداکثری و حضور همه مردم در انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: امانت دار رای مردم خواهیم بود و کاملا همه مجریان و دست اندارکاران انتخابات در بی طرفی انتخابات انجام وظیفه خواهند کرد و مردم هر تصمیمی بگیرند ما تابع تصمیم مردم خواهیم بود.