بی آبی در بلوار شهیدان سروش نژاد چرام و استحمام ساکنین در رودخانه ها و چشمه ها/مدیریت آبفای شهری پاسخگو باشد
بی آبی در بلوار شهیدان سروش نژاد چرام و استحمام ساکنین در رودخانه ها و چشمه ها/مدیریت آبفای شهری پاسخگو باشد
با ارسال گزارشات مردمی از ساکنین بلوار شهیدان سروش نژاد نگرانیهایی مشاهده میشود که به صراحت ضعف مدیریتی را نشان میدهد .

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت با ارسال گزارشات مردمی از ساکنین بلوار شهیدان سروش نژاد نگرانیهایی مشاهده میشود که به صراحت ضعف مدیریتی را نشان میدهد .

خبرنگار ما طی مصاحبه اختصاصی با ساکنین بلوار شهیدان سروش نژاد و پیگیری مشکلات این بلوار اعتراضات زیادی را مشاهده کرده که به شرح ذیل میباشد.

1- در شهر زندگی میکنیم ولی زندگی در کوهها بهتر است و بی آبی در این بلوار باعث شده تا ساکنین برای استحمام به رودخانه ها و چشمه ها روی آورند.

 

 

2-علی رغم مراجعات مکرر ، بی توجهی به تقاضاهای مردمی وعدم پیگیریها موجب نارضایتی و نگرانی اهالی محل شده است.

 

 

3- مسئولان شهرستان با امروز و فردا به ساکنین بلوار شهیدان سروش نژاد مدیریت اسلامی را زیر سئوال برده اند .

 

 

موارد فوق گوشه ای از نگرانیهای مردمی بوده که از زبان خودشان منتشر گردید و با توجه به اینکه مردم نسبت به ضعیف بودن فشار آب در این بلوار نگران هستند و اظهار کرده اند علی رغم مراجعات مکرر به اداره آبفای شهری هیچ نتیجه ای حاصل نشده و مدت زیادیست با امروز و فردا هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

امیدواریم مدیریت آب فاضلاب شهری چرام علت رسیدگی نکردن به مشکلات ساکنان بلوار شهیدان سروش نژاد را شفاف سازی کند و نسبت به رفع این مشکل گامی جدی بردارد و چنانچه نیز پای پیمانکاری در میان است با اعمال فشار قانونی به پیمانکار مشکلات آب این بلوار حل شود .

مشکلات پیش آمده برای این مردم ناشی از بی‌توجهی مسؤولان است و امیدواریم که برای عدم تکرار این مشکلات چاره‌اندیشی شود و انتظار داریم مدیران استانی بیشتر همت کنند تا مردم چرام بیش از این در رنج و محنت قرار نگیرند.