تلاش برای رفع مشکلات طرح 48هکتار چرام/جاده های چرام سامان دهی میشوند
تلاش برای رفع مشکلات طرح 48هکتار چرام/جاده های چرام سامان دهی میشوند
سید فرج الله خشنود رئیس جوان راه و شهرسازی چرام در دیدار امام جمعه چرام خط و مشی خود را مشخص کرد .

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت،سید فرج الله خشنود رئیس جوان راه و شهرسازی چرام در دیدار امام جمعه چرام خط و مشی خود را مشخص کرد .

خشنود بابیان اینکه یکی از مشکلات اصلی مردم چرام طرح 48 هکتاره هست افزود: تمام تلاشم در جهت رفع مشکلات طرح چهل و هشت هکتاری چرام است و امیدوارم با کمک مردم و مسئولان مربوطه مشکل چند ساله که ساکنان و مالکان خانه های در آن محدوده دارند رفع و حل شود.

رئیس راه و شهرسازی چرام افزود: مشکلات جاده های چرام به طسوج ، جاده چرام به دهدشت ،چرام به رودخانه سادات و بقیه مسیر های مواصلاتی به این شهرستان با جدیت پیگیری میشود و امیدواریم در نزدیکترن زمان بتوانیم مشکل مسیر های ارتباطی چرام را حل کنیم .

وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه برای طرح چهل و هشت هکتاره که مدتهای زیادی مردم دچار این مشکل هستند چه برنامه ای دارید افزود : با روش مدیریتی که دارم و راهی که در پیش قرار دادم رضایت مردم در اولویت است.

 

در پایان امام جمعه چرام ضمن تبریک به رئیس جدید و جوان راه و شهرسازی چرام تاکید برحل مشکلات طرح چهل و هشت هکتار و جاده های چرام کرد و پس از آن برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه به همراه رئیس راه و شهرسازی چرام در گلزار شهدای شهرچرام قبور مبارک شهدا را عطر افشانی کردند.