پروژه هایی که فرماندار چرام توانست فعال کند/سابقه یک ساله فتاحی برابر با عملکرد هشت ساله
پروژه هایی که فرماندار چرام توانست فعال کند/سابقه یک ساله فتاحی برابر با عملکرد هشت ساله
هادی فتاحی اصل فرماندار چرام از اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام خبر داد این در حالیست که میلیاردهای زیادی قبل از این اعتبار به پروژه های چرام اختصاص داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت،هادی فتاحی اصل فرماندار چرام از اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام خبر داد این در حالیست که میلیاردهای زیادی قبل از این اعتبار به پروژه های چرام اختصاص داد.

 

فرماندارشهرستان چرام ، با بیان اینکه ۶۰ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است گفت : حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و توسعه شهری و روستایی بیشترین اعتبارات عمرانی را دریافت کردند.

 

تمامی طرح‌های بزرگ شهرستان چُرام ، از محل اعتبارات ملی ، تامین اعتبار شده است که طرح‌هایی از جمله راهسازی، آبرسانی و فاضلاب از مهمترین طرح‌های ملی در شهرستان چُرام است.

وی با فعالیت خود فاضلاب چرام ، تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب و آب رسانی به 700هکتار زمین کشاورزی سید آباد و آب رسانی به توگبری را به سرانجام رساند تا به انتظار چندین ساله ی مردم آن دیار پایان دهد.

وی علاوه بر فعالیت های زیادی در زمینه آب شرب و آب کشاورزی مناطقی که مطالعات مهندسی آنها انجام شده با تعامل خوبی که با مدیر عامل توزیع برق و مجموعه شرکت توزیع چرام داشت توانستند معارضات ایستگاهی که دوازده سال از عمر آن میگذرد را رفع کنند که میتوان گفت در دوران فتاحی قلب صنعت و شاهرگ جامعه صنعتی برای چرام کلید میخورد.

به نظر میرسد فرماندار چرام به خوبی توانسته پروژه های عمرانی را مدیریت کند.

وی همچنین توانست در حوزه راه و شهرسازی پروژه هایی از جمله ساختمان فنی و حرفه ای که عمری حدود 17سال دارد و به مخروبه تبدیل شده بود را ساماندهی کند جاده های چرام به دهدشت و چرام سادات به یاسوج که سالهای سال راکد بوده و جاده تسوج را نیز با پیگیری و تزریق بودجه فعال شده یا به زودی فعال میشود به نتیجه برساند .

وی توانست در حوزه ساختمانهای نیمه کاره مدارس نیز خوب بدرخشد و در خیابانهای شهید باهنر که ساختمان چهار طبقه ای حدود شصت درصد کارشده ولی سالهای زیادی به فراموشی سپرده شده بود را دوباره فعال کند تا در زمینه آموزشی نیز گامی جدی برداشته باشد لازم به ذکر است ساختمان مدرسه ابتدایی جنب دادگستری نیز فعال شده تا مشکلات تحصیل دانش آموزان حوزه ی طرح چهل و هشت هکتاره نیز حل شود .

فتاحی اصل در تمام زمینه ها طوری عمل کرده که در هر جایی انتقادی از ایشان باشد دست پری از پیگیریها و جواب ها و نتیجه های معقول دارد.

با پیگیری دکتر فتاحی اصل فرماندار چرام و با توجه به نیازهای مردم جهت تسهیل امور و با رایزنی ها در مرکز استان اداراتی که نیاز جدی به وجود آنها در شهرستان است راه اندازی میشوند.

از جمله اداراتی که مردم این شهرستان از نبود آنها در در رنج و عذاب بودند و مشکلات زیادی را متحمل میشدند ، اداره کار و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن بود که فتاحیِ چرامی با پیگیریهای مستمر توانست انتظار چند ساله ی مردم چرام را محقق کند و به زودی مستقر خواهند شد.

وی رزومه ای از دعوت مدیران استانی را در زمان اندک فرمانداری میتواند به نمایش بگذارد که فرمانداران در دو دوره چهار ساله شاید همچین رقم حضور مفید و موثر مدیران استانی را نداشته باشند .

فتاحی اصل مشکلات چند ساله ی استخر شنای چرام را با جدیت و پیگیری، تمامی بدهی چند ساله ی آن را پرداخت و راه اندازی کرد که قبل از راه اندازی تقاضاهای زیادی جهت راه اندازی بود و با هزینه های زیادی مجددا شروع به کار کرد اما؛ به علت عدم استقبال مردم با برونسازی و تحویل به پیمانکار ، به علت درآمد اندک برای پیمانکار وی را دچار مشکل جهت پرداخت هزینه های نگهداری کرد ونیاز هست مردم نیز همراه مسئولین باشند وبرای حفظ این ورزش در شهرستان پیش قدم شوند .

 

به زودی شاهد فعالیت پروژه های زیادی از جمله بیمارستان چرام  در شهرستان چرام هستیم که این گواهی از توانمندی ، پیگیری و روحیه خستگی ناپذیر فرماندار چرام است.

 

فرماندار چُرام در بخش دیگری از سخنان خود، گردشگری و کشاورزی را از ظرفیت های مهم این شهرستان برشمرد و بر جذب سرمایه گذار در این دو حوزه برای پیشبرد اهداف بلندمدتِ اقتصادی و اشتغالزاییِ منطقه تاکید کرد.

 

گزارش : جواد محمودی