اتابک وحدت بخش اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ /اتابک با حمایت اصلاحطلبان و حامیان دولت انتصاب شد/انتصاب اتابک امیدی برای توسعه ی کهگیلویه
اتابک وحدت بخش اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ /اتابک با حمایت اصلاحطلبان و حامیان دولت انتصاب شد/انتصاب اتابک امیدی برای توسعه ی کهگیلویه
اتابک از نیروهای وزارت کشور است که از لحاظ سیاسی و عملکردی کارنامه قابل اعتنا و قابل قبولی دارد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، کریم سبزی پور فعال رسانه ای به حمایت از فرماندار جدید کهگیلویه مطلبی ارسال کرد که عین مطلب منتشر شد .

 

ندای امت/ اتابک از نیروهای وزارت کشور است که از لحاظ سیاسی و عملکردی کارنامه قابل اعتنا و قابل قبولی دارد.
در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و ۹۶ از اعضای ارشد ستاد دکتر روحانی در شهر اهواز بوده است که در برگزاری انتخابات نقشی پررنگ و فعال داشته اند.
بازگشت اتابک به فرمانداری کهگیلویه بزرگ را باید از چند جهت به فال نیک گرفت؛

اول اینکه اتابک از نیروهای جریانی و ثابت قدم جریان اصلاحطلبی است که بیش از این و در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی بخشدار چرام و چاروسا بوده است، دوران بسیار پرباری که اتابک در آن دارای یک کارنامه درخشان و غنی می باشد. موضوع بسیار مهم و با اهمیتی که همواره در دولت روحانی نسبت به خیلی از نیروهای سیاسی و هویت سیاسی آنان وجود داشت.
بدون شک اتابک نیاز به معرفی ندارد که پیش از این آزمون خود را پس داده و به احتمال خیلی زیاد، پذیرش ایشان در میان نیروهای حامی دولت و همه کسانی که در شهرستان کهگیلویه از دولت روحانی و اصلاحات حمایت کرده اند کار چندان سختی نخواهد بود.

دوم اینکه در چند ماه مانده به انتخابات مجلس اگرچه جریان اصلاحات کهگیلویه بزرگ همچنان در یک انفعال بسر می برد و برنامه روشن خاصی از ناحیه انها آغاز نشده است اما همانطور که میدانیم جریان اصلاحطلبی در مرکز برنامه هایی برای انتخابات دارند و اگر این فرصت برای نیروهای کهگیلویه فراهم شود که به یک سازکار جامع برای معرفی نامزدی شوند حضور اتابک در کهگیلویه و فرمانداری می تواند به یاری آنها آمده و حداقل اینکه دغدغه ای از بابت برگزاری انتخاباتی سالم و پویا نخواهند داشت.

سوم اینکه کهگیلویه به لحاظ اقتصادی و توسعه ای همچنان در یک رکود کشنده ای به سر می برد و اگرچه کشور در یک تحریم همه جانبه ای بسر می برد که تاثیر بسزایی در شرایط دارد اما باز حضور یک نیروی جریان محور مورد حمایت اکثریت اصلاحطلبان و اعضای ستاد روحانی در استان می باشد، می تواند کمک شایانی به توسعه کهگیلویه داشته باشد چرا که اتابک در گذشته عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته است و نگاهی مبتنی بر توسعه پایدار و همه جانبه و استفاده از ظرفیت های بومی دارد.

چهارم اینکه طی سالیان گذشته و الخصوص در دو انتخابات گذشته ریاست جمهوری شاهد حضور جوانان پرشور فعال و حامی جریان اصلاحات و دولت بوده ایم جوانانی که همواره و آنجایی که نیاز به حضور آنها بوده است از آنها استفاده شده است اما پس از آن دست فراموشی و بی تفاوتی سپرده شدند و اما با حضور اتابک و ارتباطی و اعتقادی که در گذشته به نیروهای جوان و با انگیزه داشته اند می تواند بارقه ای از امید باشد.

با این اوصاف باید اتابک را گزینه ای مناسب و شایسته برای فرمانداری کهگیلویه دانست که می تواند ضمن یکدستی و هماهنگی جریان دو شقه کهگیلویه که پیش از این و در دهه های گذشته از آن رنج می برند مرهمی باشد بر زخم های عمیق آن که از محرومیت و بی تفاوتی رنج می برد.

کریم سبزی پور؛فعال رسانه ای