نشست صمیمی فرماندار با مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه
نشست صمیمی فرماندار با مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه در نشستی صمیمی با مدیر بهداشت و درمان کهگیلویه با تاکید بر برنامه ریزی در این حوزه بر اقدامات پیشگیرانه نظام سلامت تاکید کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت/ فرماندار کهگیلویه در نشستی صمیمی با مدیر بهداشت و درمان کهگیلویه با تاکید بر برنامه ریزی در این حوزه بر اقدامات پیشگیرانه نظام سلامت تاکید کرد.

 

 

وی گفت :اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت از هزینه های درمانی میکاهد و این خود باعث تقویت نظام سلامت است.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به دانش و تخصص لازم در برنامه ریزی حوزه سلامت بر ارتقا امنیت و سلامت غذایی شهرستان تاکید کرد .

 

رئیس شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با اشاره به مصادیق رضایتمندی مردمی از حوزه بهداشت و درمان گفت:در این حوزه انتظارات از کادر اداری و درمانی به صورتی است که برخورد انان با مراجعین باید التیام بخش باشد.

 

علیرضا اتابک با تاکید بر اعمال اقتدار مدیریت مجموعه در راستای تکریم مراجعین تصریح کرد:نیروهای بهداشتی و درمانی از جمله نیروهای خدمتگزاری هستند که تلاش بیشتر انها باعث احساس رفاه و آسایش است .

 

محمد طاهر طیب زادگان (مدیر شبکه بهداشت و درمان) در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان کهگیلویه به فرماندار به تشریح پروزه های حوزه سلامت پرداخت.

 

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه با تاکید بر تعامل و همکاری همگانی در جهت ارائه خدمات عام المنفعه تصریح کرد : توجیه پذیری خدمات بهداشتی بر ارائه صرف خدمات بهداشتی ارجحیت دارد.