پیرمؤذن، کمال مجلس ندای ملت
پیرمؤذن، کمال مجلس ندای ملت
کمال‌الدین پیرمؤذن نمایندهٔ اصلاح طلب دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ اردبیل، نمین، نیر و سرعین در استان اردبیل است. که در کارنامه اجرایی درخشان خود سوابقی همچون شهردار و فرمانداری اردبیل را در کارنامه دارد

 

 

کمال‌الدین پیرمؤذن نمایندهٔ اصلاح طلب دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ اردبیل، نمین، نیر و سرعین در استان اردبیل است که در کارنامه اجرایی درخشان خود سوابقی همچون شهردار و فرمانداری اردبیل را در کارنامه دارد.

کمال الدین پیرموذن که از ژنرال های اصلاح طلب استان اردبیل است و سابقه روشن و خوبی در شورای شهر و شهرداری و نمایندگی مجلس در دوره نهم را دارا می باشد می تواند بار دیگر صدای رسای ملت در مجلس شورای اسلامی باشد و همچنین محور توسعه استان اردبیل باشد.

پیرموذن مرد روزهای سخت است و زبان گویای وی همراه با تجربه و ارتباطاتی که در کشور دارد در صورت حمایت اصلاح طلبان استان اردبیل و ائتلاف آنها یکی از گزینه های اصلی راهیابی به مجلس آینده می باشد که با شناختی که از وی هست چه در سطح کشور و استان اردبیل می تواند نماینده شایسته ای در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

کمال مجلس و ندای امت دو خصیصه پیرموذن هست که بار دیگر با ورود نمایندگان شایسته از تمامی جریانات سیاسی بار دیگر مجلس جایگاه واقعی خود را بدست بیاورد و در راس امور باشد.

 

عملکرد ناامید کننده لیست امید در مجلس شورای اسلامی و. انفعال بعضی از نمایندگان در شرایط سخت اقتصادی کشور و ملت می طلبد که بار دیگر نمایندگان شجاع، قاطع و دلسوز که دارای تجربه و تخصص باشند به مجلس راه یابند تا بتوانند در برابر جنگ اقتصادی دشمن با تاکتیک های مناسب به ملت خدمت کنند.

مجلس و. مردم نیازمند نمایندگانی است که یارخاطر باشند نه بارشاطر و بتوانند با نگاه علمی و توسعه ای و طبق اسناد بالادستی و برابر با قانون اساسی کشور اقتصاد ایران عزیز را فعال و پویا نمایند.

 

کمال الدین پیرموذن در دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی همواره تاکید می کرد که حرف های خود با مردم را به طور شفاف بیان می کندو چیزی برای پنهان کردن ندارد چرا که طبق قانون اساسی و میثاقی که با مردم حوزه انتخابیه خود داشت همواره مدافع حقوق مردم بود.

 

تجربه پیرموذن در کمیسیون صنایع مجلس و همچنین آشنایی به مشکلات صنایع کوچک و بزرگ قطعا با ورود وی به مجلس شورای اسلامی علاوه بر کمک به توسعه استان اردبیل می تواند در بحث رونق تولید و اشتغالزایی و. کاهش بیکاری کمک ویژه ای کند.

 

به نظر می رسد انتخاب مردم خوب اردبیل و شهرستان های حوزه انتخابیه در اسفندماه 98و راهیابی کمال الدین پیرموذن به مجلس شورای اسلامی گام مهم و اساسی در راستای توسعه همه جانبه این استان در سال های آتی می باشد.