با اعمال ارتباطات خانه مطبوعات و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد سامانه جامع رسانه های کشور در کهگیلویه و بویر احمد از رده خارج شده و جای ان را خانه خاله خرزویی، خانوادگی و سیاسی مطبوعات گرفته است .

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، با اعمال ارتباطات خانه مطبوعات و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد سامانه جامع رسانه های کشور در کهگیلویه و بویر احمد از رده خارج شده و جای ان را خانه خاله خرزویی، خانوادگی و سیاسی مطبوعات گرفته است .

 

رسانه رکن چهارم دموکراسی در کهگیلویه و بویر احمد استان سیاست زده و خاله خرزوییهای کهنه بتلو ، در خفقان و بی مهریست که این بی مهری ها سرچشمه اش نبود مدیریت صحیح در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد است .

استاندار محترم و مردمی کهگیلویه و بویر احمد

اول از هر چیز تقدیر تشکر از زحمات حضرتعالی و همکاران محترم که با اهمیت به موضوع تجلیل از خبرنگاران استان که با برنامه استانداری تجلیلی صورت گرفته و به نام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نوشته شد، میشود .

محضر دکتر کلانتر استاندار محترم باید عرض شود، در موضوع یادشده ،خانه مطبوعات مانند یک تعاونی هست، مانند تعاونی فرهنگیان و یا میتوان به موارد دیگر مسائل فرهنگیان اشاره کرد که هرساله توسط کسانی به تاراج میرود و آموزش و پرورش مرکز است .

 

در بحث رسانه نیز این موضوع صدق میکند که سامانه جامع رسانه های کشور سامانه ای است که ثبت نام اولیه سایتهای خبری و هفته نامه ها در ان قرار میگیرد و در نوبت انتظار جهت صدور پروانه قرار میگیرد که این صدور پروانه اجازه فعالیت در خبر و رسانه را به شخص متقاضی میدهد که فعالیت خود را آغاز کند و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای مجوز میباشد.

اما در کهگیلویه و بویر احمد و در خانه فرهنگ ، داد از بی فرهنگیست و نیازمند ارشاد است .

استاندار محترم جمعی از اصحاب رسانه که دارای مجوز هستند و مورد بی مهری قرار گرفته اند از جنابعالی مقام ارشد دولت در استان انتظار دارند با ورود به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان علت حذف رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را خواهان هستند لازم به ذکر است از طرف ریاست فرهنگ و ارشاد شهرستانها اسامی به خانه مطبوعات استان ارسال شد ولی به هرعلتی بعضی رسانه های دارای مجوز و خبرنگاران آن در استان از لیست خارج شدند.

 

برخورد قانونی با بی قانونی های خانه مطبوعات و مدیریت خانوادگی آن و نگاه پیمانکاری به اهدا جوایز و برگزاری مراسم انتظاریست از کلانتر ایلامی ، مرد خستگی ناپذیر تا مسئله تصمیم گیریهای خانوادگی و زوجی روشن شده در خانه مطبوعات استان در بحث معرفی خبرنگاران و نادیده گرفتن اکثریت خبرنگاران دارای مجوز نتواند مانع اجرای عملی وتحقق ایده ها و آرمانها در رسانه شود.

زمانی صدای توده ها و اقشار مردم بلند میشود که تبعیض ها و روابط فامیلی که یکی از دلایل فریادهای مردمی و شکل گیری انقلاب اسلامی بوده مانع منادی حق شود .

جهت تنویر افکار مخاطبان محترم پایگاه خبری ندای امت مسئله به شرح ذیل میباشد 

خانه مطبوعات استان یا همان خانه خاله خرزویی ،خانوادگی و سیاسی مدت زیادیست به علت عدم مدیریت صحیح در راس این خانه ، خبرنگارانی که در سامانه ثبت نام کرده اند پس از گذشت یک سال هنوز تاییدیه نگرفته ؛ ولی تعدادی که تا بعد از تجلیل استانی هنوز یک خبر کار نکرده اند در خانه مطبوعات ثبت نام کردند و تاییدیه گرفته و مورد تجلیل قرار گرفته اند . اما ؛ خبرنگاران خبره که در سامانه جامع رسانه های کشور مجوز دارند و کارت برایشان صادر شده در لیست که نبودند و حتی وقتی پیگیر این موضوع شدند  در روز خبرنگار مورد بی احترامی از طرف مسئول خانه مطبوعات استان قرار گرفتند و این ضعف و بی سرو سامانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را می رساند که سامانه ی جامع رسانه های کشور که ارجحیت دارد به خانه مطبوعات و در راس است در  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حذف شده است و نیاز هست استاندار محترم سر و سامان دادن به وضعیت مدیریتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در دستور ویژه قرار دهد.

 

گزارش عباس آشنایی