وعده های بی سرانجام هاشمی پور در چرام / دیوار بلوکی بیمارستان چرام دست مایه طنز در فضای مجازی/کنار کشیدن بنیاد برکت از بیمارستان چرام
وعده های بی سرانجام هاشمی پور در چرام / دیوار بلوکی بیمارستان چرام دست مایه طنز در فضای مجازی/کنار کشیدن بنیاد برکت از بیمارستان چرام
سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ که با وعده های خود آینده چرام را بهشتی در اذهان قلمداد کرده بود، اما معادلاتش دچار مشکل شد .

به گزارش پایگاه خبری ندای امت از چرام سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ که با وعده های خود آینده چرام را بهشتی در اذهان قلمداد کرده بود،  معادلاتش دچار مشکل شد .

 

وی با شعار اشتغال و عمران آبادی به میدان آمد و جوانان جویای کار را با وعده های سر خرمن حامی خود کرد اما نمی دانست روزی باید پاسخگو باشد و یا میدانست و فقط میخواست نماینده باشد و به مجلس راه پیدا کند.

سردار که در صحبت ها و مصاحبه های خود نیمی از بودجه بیمارستان چرام را از بنیاد برکت خوانده بود در مصاحبه ای که رئیس دانشگاه علوم پزشکی با رسانه های استان داشت این وعده هاشمی پور را رد کرد و بیان کرد این بنیاد هیچ مشارکتی نداشته و بعد از سه ماه که پیمانکار بیمارستان چرام غیر قانونی شروع به ساخت بیمارستان کرده بود این نهاد خود را کنار کشید و سازمان بازرسی نیز به این اقدام خودسر ورود کرد تا مراحل واگذاری به صورت قانونی باشد و طی مناقصه به پیمانکار واگذارشود  .

 

لازم به ذکر است همزمان با کلنگ زنی بیمارستان چرام در باشت نیز کلنگ زنی بیمارستان انجام شد و در سال گذشته بیمارستان باشت افتتاح شد اما هنوز بیمارستان چرام با اقداماتی که صورت گرفت و پیمانکار نماینده محترم بدون طی مراحل قانونی شروع به ساخت و ساز کرده بود روند آن را به تاخیر انداخت تا پرونده آن سر از بازرسی در آورد و از ساخت آن جلوگیری شود.

 

به نظر میرسد اگر این اقدام نبود بیمارستان تاکنون توسط دولت محترم تکمیل و به پایان رسیده بود.

 

از طرفی نماینده محترم  با اقدامات دیگر نیز در حوزه سرفاریاب و چند روستای چرام  اقدام به پی ریزی چند خانه بهداشت نمود و قرار شد بودجه آنها از طرف خیرین تامین شود اما خیرینی که میخواستند این خانه بهداشتها را ساخت و تکمیل کنندهیچ گاه پیدا نشدند و پی کنی ها و بتون ریزیهای آنها به حال خود رها شدند.

 

جناب سردار هاشمی پور هزینه های این پی ریزی ها و دیوارکشیها از کجا تامین شد ؛ نه این است که این اقدام بیشتر نقش تبلیغاتی داشته تا مردم بگویند هاشمی پور در چرام کار میکند .

 

پایگاه خبری ندای امت حق جوابیه را برای نماینده کهگیلویه بزرگ محفوظ میداند.