مسعودقبادی نوید بخش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ
مسعودقبادی نوید بخش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین ندای امت  است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید. شرایط حاکم بر جریان اصلاح طلبان کهگیلویه در چند دهه ی اخیر نامیدی رادر اردوگاه آنان حکم […]

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین ندای امت  است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

شرایط حاکم بر جریان اصلاح طلبان کهگیلویه در چند دهه ی اخیر نامیدی رادر اردوگاه آنان حکم فرما کرده است .دو دسته گی اصلاح طلبان درسالهای گذشته شکست های دردناکی برای این گروه، علیرغم طرفداران وسیع در حوزه کهگیلویه بزرگ بهمراه داشت..
اما در یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس ،باز هم مثل ادوار گذشته بوی خوشی از اردوگاه اصلاحات به مشام نمی رسید.در شروع ثبت نام دو دستگی کاملا مشهودی بوجود آمده است که حل آن به نظر نمی رسد..
اما در روز آخر مهلت ثبت نام، گزینه ای وارد کارزار انتخابات شد که نوید بخش هست برای وحدت وانسجام داخلی و پیروزی احتمالی اصلاح طلبان در مارتن انتخابات می باشد.

مسعود قبادی از فرهنگیان فرهیخته شهرستان چرام ،داری مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی و سابقه ی معاونت اداره  کل  آموزش وپرورش استان ؛روسای ستاد سیدمحمدخاتمی ودکترمعین؛ عضو شورای اسلامی شهر چرام دردوره سوم شورای شهروریاست شورای اسلامی شهرستان چرام به مدت چهار سال وهمچنین رئییس ستاد دکتر روحانی در سال۹۶ می باشد که هم اکنون بعنوان مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد درحال خدمت می باشد که کاریزما بی نظیر، او را از دیگر کاندیدا اصلاح طلبان برجسته می کند

مدیریت قوی ،روابط عمومی بالا،شفافیت در کار وهمچنین تعامل سازنده با تمام اقشار وطیف ها از خصوصیات بارز ایشان می باشد.
قبادی داری روابط عمومی بالا و همچنین قدرت تعامل جهت ایجاد وحدت  اصلاح طلبان می باشد.

قبادی عضوی شورای سیاست گذاری اصلاحات استان می باشد که داری روابط خوبی با همه طیف های می باشد همچنین ایشان از مقبولیت قابل توجهی بین اصلاح طلبان و جامعه فرهنگیان استان برخوردار است.
صداقت کاری،روراستی،خلاقیت و دغدغه مندی در حوزه کاری از ویژگی های مهم ایشان می باشد.
مدیریت های ضعیف ،با برنامه بودن در حوزه ی کاری ،دلسوزی برای مردم منطقه،نگاه ویژه به شرایط منطقه ،دردمندی برای فقر مردم،بیکاری جوانان تحصیل کرده،عقب ماندگی کهگیلویه بزرگ،نخبه کشی وعدم شایسته سالاری،تفکر غلط طایفه گری در انتصابات اداری شهرستان ها از مهم ترین دلایلی می باشد که خیل عظیمی ازدلسوزان منطقه را وادر کرد برای تغییر شرایط موجود از جناب قبادی درخواست کنند به صحنه ی انتخابات وارد شود.
جناب قبادی علیرغم میل باطنی به درخواست ها پاسخ مثبت داد و در آخرین روز ثبت نام برای انجام تکلیف وارد کارزار انتخابات شد.
درپایان امیدوارم دوستان اصلاح طلب با دید مثبت و به دور از نفاق ،حسد ومنفعت طلبی در راستای حمایت از جناب قبادی به وحدت برسند تا با تکیه بر توانای ایشان شاهد آینده روشن برای کهگیلویه بزرگ باشیم.

 

نویسنده : سجاد افسر