دیوار بلوکی بیمارستان چرام تخریب میشود/ آماده باش دیوار بیمارستان
دیوار بلوکی بیمارستان چرام تخریب میشود/ آماده باش دیوار بیمارستان
با پیگیری فرماندار چرام  و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد  ساخت و ساز بیمارستان چرام پس از چهارسال آغازمیشود .

 

 

ندای امت/ بیمارستان چرام موضوعی که چهار سال ذهن نماینده و دولت به آن در گیر است.

 

 

به گزارش ندای امت با پیگیری فرماندار چرام  و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد  ساخت و ساز بیمارستان چرام پس از چهارسال آغازمیشود .

 

سردار عدل هاشمی پور نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ برای پاسخ به آماده باشها و جهش بسیار سنگینی که آغاز کرده بود باید در بین هواداران و مردم جایگاهی درست میکرد ؛ با یک اقدام غافلگیر کننده زمین بیمارستان را پر از دستگاههای مختلف کرد تا یک آماده باش را انجام داده باشد.

 

وی پیمانکاری با بودجه ای که معلوم نیست از کجا آمد، شروع به کار کرد تا صدای هل هله رفیقان نماینده گوش دنیا را کر کند.

 

 

حال پس از گذشت چهار سال از  عمر نمایندگی مشخص میشود تا بدون نقشه و برنامه و تشریفات،این بیمارستان با روابط به یکی از لیدر های سردار هاشمی پور واگذار شود و باعث شد تا سر از بازرسی یا جاههای دیگر در آورد و ساخت آن به تعویق بیفتد.

امروز بیست و چهارم آذر ماه نودو هشت مشخص شده که عرض و طول بیمارستان حدود پنجاه متر کم است و باید عریض تر شود و ساخت و سازهای قبلی از جمله دیوار بلوکی نیز باید تخریب گردد  .

 

لازم به ذکر است این اقدام طی تشریفات قانونی توسط دولت صورت گرفته و طبق صحبتهای یک منبع آگاه و نکته ای که این موضوع را به روشنی اثبات میکند، آیا پیمانکار قبلی و پیمانکار فعلی یکیست و ضوابط در کار نبوده و بیمارستان هنوز درگیر روابط هست، یا مناقصه برگزار شده و کار به پیمانکار دیگری واگذار شده است  .

آیا منبع هزینه های قبلی شفاف سازی میشود یا از بیت المال باید خرج شود؟