همایش نکوداشت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشت
همایش نکوداشت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشت

همایش نکوداشت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشت همایش نکوداشت عالم برجسته حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشت برگزار می شود. به گزارش خبرنگار ندای امت از دهدشت،  دبیر برگزاری این همایش در نشستی که به همین منظور با مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای استان برگزار شد گفت: این همایش با هدف تجلیل از زحمات، […]

همایش نکوداشت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشت

همایش نکوداشت عالم برجسته حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ندای امت از دهدشت،  دبیر برگزاری این همایش در نشستی که به همین منظور با مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای استان برگزار شد گفت: این همایش با هدف تجلیل از زحمات، خدمات و مبارزات انقلابی این عالم بزرگوار ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در دهدشت برگزار می‌شود.

حجه الاسلام پناهی با بیان اینکه این همایش قرار بود ۲۸ اسفندماه امسال برگزار شود افزود: به خاطر بروز سانحه دلخراش هواپیمای تهران به یاسوج این همایش لغو و به ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷ موکول شد.

حجه الاسلام پناهی گفت:این همایش با حضور طلاب، روحانیان برجسته، شاگردان، دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) دهدشت و قشر‌های مختلف مردم برگزار خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای استان هم علما و روحانیان را از پیش قراولان عرصه فرهنگی و دینی، فرهیختگان واقعی جامعه اسلامی برشمرد و گفت:حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی از مصادیق واقعی معامله با خدای خویش است که قبل از انقلاب با به خطر انداختن جان خود به مکتب اسلام، تشیع و شجره طیبه انقلاب اسلامی خدمت کرد.

افشارنیا افزود: علما و روحانیان از جمله حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی از روی تعهد، دلسوزی و به دور از هرگونه سیاسی کاری در ساحت اسلام و دین با گوشی شنوا و فریادی رسا، زبان گویای مشکلات مردم و جامعه هستند.

وی تکریم و پاسداشت زحمات و خدمات چندین ساله این عالم ربانی را ضروری دانست و اضافه کرد: صداوسیمای استان این آمادگی را دارد با مشارکت دیگر دستگاه‌های متولی، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش تلاش کند و برنامه‌های مربوط به این رویداد را قبل، حین و بعد از آن در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به خوبی پوشش و انعکاس دهد.

در این جلسه سایر اعضا راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود را در زمینه‌های زمان، مکان و محور‌های این همایش ارائه کردند.